依莉詩:「想曲髮唔使熱夾一吹就得」 — Philips StyleCare 自動旋轉熱風梳 評測

有無發覺每次去完髮型屋 D 頭髮都吹得好靚,但自己永遠都係吹唔番個型。可能係自己的手勢唔好,又可能係無一個強力風筒。最近我依莉詩就發現到把自動旋轉熱風梳。聽落仲神奇過造型夾,只要用熱風就可以打造頭髮造型,依家就試下 work 唔 work 先。

想直想彎吹吹就得

Philips StyleCare 自動旋轉熱風梳 其實係一個 800w 的風筒,配合 3個造型頭就可以隨時將頭髮吹直吹曲。雖然話係風筒,不過就比一般風筒更好揸手,捧型設計,加上可以雙向旋轉的設計,方便幫自己塑造多樣化的造型。此外,360 度可轉動的電線就唔怕轉手的時候出現電線糾結,變得更靈活方便。

 

▲ 熱風梳配合捲髮筒、 50 毫米熱捲梳 同 集風嘴就可以輕鬆打打造豐盈的鬈曲或貼服直髮造型。

▲ 平時自己吹頭的時候最怕唔就手,左右手一調就好易反錯方向。而熱風梳上面就有個雙向旋轉按鈕,想頭髮彎向邊,按個掣就得,隻手唔洗左反加反。

▲ 熱風梳分為 段風速選擇,除了彈性地調校適合自己的風速,仲有冷氣選擇,幫助固定髮型。

實試- 10分鐘打造新造型

借得番嚟梗係要試下好無用啦!我就試咗一個星期,每日洗完頭都有用架。

自動捲髮唔怕食頭髮

因為之前俾某牌子的自動捲髮夾食過頭髮,今次見到呢個捲髮筒其實都有 D 陰影,不過抱住「玩生命,樂讀者」的心態,都係試咗。發覺佢唔單止唔食頭髮,角蛋白陶瓷塗層仲會保護髮質,比起自動捲髮夾更安全同無咁傷頭髮添!此外,因為使用捲髮筒最佳時機係洗完頭,頭髮吹乾至 80-90%的時候使用,可以縮短吹頭的時間之餘,更可以令造型 Keep 得更耐。

▲ 捲髮筒中間可以拆開,萬一唔小心夾住頭髮,拎番出嚟都易 D 。

▲ 只要將一束頭髮放在自動空氣捲髮筒的開口處,按住旋轉按鈕直至頭髮完全自動捲入捲髮筒,用熱風 hold 30 秒,再推去凍制 hold 10 秒便可塑造空氣感波浪。一隻手都可以捲晒成個頭,好方便呢!

 

吹直無髮型屋咁完美

要吹直髮就要用集風嘴。呢個嘴同平時的風筒嘴差唔多,不過熱風梳會釋放負離子,可以清除靜電和撫平頭髮角質,所以吹乾頭都唔怕頭髮飛飛下,甚至變得更柔順。但始終都係家用,吹出嚟的風無專業級風筒咁強,想變成一頭直髮,都係用直髮夾比較好,當然亦較傷頭髮啦。

 

 

▲ 用集風嘴吹直髮比較自然,唔會似直髮夾夾出嚟咁直,但吹頭後不會有毛燥感。

想髮尾彎始終要短髮先得

近年無論中長髮定短髮都好興髮尾有少少內捲,不過要日日吹就係好難有恆心,而利用呢個直徑 50 毫米熱捲梳,再配合相向旋轉按鈕就可以更容易吹出豐盈富動感髮尾。不過要就到內捲效果,短髮始終都係較明顯。

 

▲ 中長髮要做到內捲效果始終無咁明顯明顯。

 

依莉詩:「十足一個強力風筒」

比起造型夾,我覺得呢把熱風梳更加好用,一來無咁傷頭髮,二來可以係日常吹頭的同時輕鬆造型,慳時間之餘,keep 得亦更耐。雖然比較普通風筒嘈好多,不過佢亦比普通風筒更好揸手,加上雙向旋轉按鈕就唔怕反錯方向,捲髮尾的時候都輕鬆咗唔少。有咗佢就可以日日吹番去完髮型屋出嚟個個髮型了。

 

 

Philips StyleCare 自動旋轉熱風梳 (HP8668)

售價:$698

查詢 26199663

Leave a Comment