【為了 iPhone 6 】排隊人士:「我博一舖咋」

iPhone 6 推出讓港人瘋狂,除了預訂及 iReserve 能買到機外,還有人嘗試在 APR 店外今晚通宵排隊等候。我們 unwire 訪問了觀塘一間 APR 店員及門外排隊的人士

店外已經有大約 20 個人集結,我們訪問了一位在外面排隊的黎女士,她指近幾年都在 iPhone / iPad 開賣時通宵在這裡排隊,雖然每次都沒有消息指一定有得賣,次次都只是「博一舖」,今次亦不例外!

 

被問到她今次會選擇買 iPhone 6 還是 6 Plus ,她回答說:

「乜都買啦,有乜買乜」

顏色呢,有邊隻色你比較喜歡?

「乜都買呀,有乜買乜,唔理佢乜野色」

咁如果無晒 iPhone 6 同 6 Plus,得番 iPhone 5s 你會唔會買 ?

「有乜買乜啦!總之就係買到就買啦 」

買幾多呀?

「買到幾多就幾多啦」

 

unwire 同事看到店門貼著一張「本公司不會派籌,不設排隊等候。新產品資訊請與店員接洽。」因此同事到店內找店員理解,問有甚麼新產品,現在排隊是否代表明天有 iPhone 6 賣等問題時,店員只回答一句:「公司無消息」。原來叫人接洽,就是給你知道公司無消息,真感謝!

Leave a Comment