輕鬆無妨‧濫用關心大可不必!

話說昨晚,突然之間有好多朋友寫住咩食蟲呀,唔記得著 bra 呀,著粉紅色 T-back 呀嘅 status,我都覺得好奇怪,但以為朋友真係做出怪事或者有精神病,又或者 facebook account 俾人 hack 左亂 up 廿四,所以就 like 咗佢 status 然後問佢咩事啦,點知原來呢個喺一個遊戲,你 like 咗或者 comment 咗就中招,要揀番個答案 post 喺自己個 status 度,認真無聊之餘搞到我串哥無名火起,唔打篇文罵爆都真係訓唔著!

濫用朋友關心權

其實,本來呢啲小學雞遊戲,串哥讀書個時已經玩過,咩你要去同個女仔表白,如果個女仔應承左,就代表你贏;如果你俾人請食檸檬,就要罰俾朋友位位一舊!今時今日,中左招,就要自 post 一段無聊對白,遊戲規則就係咁簡單。有啲人會覺得:少年總有輕狂時,「玩下唧,就咩要咁認真」?

老實講,個時玩「追女仔輸左要罰錢或請食飯」呢種遊戲,事後最多都係俾個女仔覺得你利用佢既感情過橋,憎你既最多都係呢個女仔。今時今日,大家都知 facebook 幾咁深入民心,大家既生活已經唔少得呢個平台既存在!當然,facebook 入面有你既舊同學、同事、老闆、客戶、男 / 女朋友,甚至一定不能少既:真心朋友。人咃見到你既古怪 status,如果一個男仔寫住「今日唔記得帶 Bra……」云云,就梗係知你玩嘢;但喺如果寫啲中性啲既,例如:「好似鐘意左佢..點算?」又假如你呢排啱啱甩左拖,又或者「久旱未逢甘露」,朋友見到你呢個 status,自然 like 爆而且想關心下你問下邊個啦!點知你就覆佢下面呢張圖嘅訊息:

喂大佬,佛都有火啦!諗住關心下你,點知你係濫用我嘅關心係度玩我,我罵你幾句以後唔鬼理你已經算便宜左你,我真喺有諗過嚴重到同呢啲人割蓆絕交!

狼來了嘅故事聽過未?

後尾我串哥冷靜落來,諗下點解呢種咁無聊嘅遊戲,點解仲會有人玩落去?最慘既係:有啲人中左招,明知係一個局,都要繼續玩埋身邊其他人?當然,我同身邊一啲朋友了解過,佢地不外乎都係話:「都市人壓力咁大,拿呢啲無傷大雅既嘢來玩下當解下壓唧,認真你就輸鳥!」

哦,明白!原來你係為左解壓而玩我,何必?生活壓力大就可以隨隨便便玩人哋架啦咩?你細個老師無教你《狼來了》個故仔咩?你玩得人多,第日你真喺有事,人哋仲會關心你麼?所以唔係一句「玩下唧」就大哂,你係成年人,唔識批判思考架咩?人哋玩乜,明知喺玩人嘅嘢你都要照做,唉,唔識講!

其實大家出得來社會做嘢,都知道工作只有愈來愈忙,朋友只有愈來愈少。Facebook 上面你 add 嘅人,有幾多個朋友會喺你寫 status 個時都 like like 你?而呢班人入面,又有幾多個只喺「花生友」?有幾多個先喺真心想關心你嘅?呢種 facebook plank,你 post 出來「花生友」自然樂此不疲同你玩落去,但你既「真心」朋友呢?想關心你,點知原來你玩佢既!好呀,咁唔睇重段關係,算囉!

拿,就喺咁啦!你諗住「玩下唧」,撞著個性格認真兼拿個心出來同你做 friend 既老死,一段大好友誼就咁玩完!幾無謂哩……

所以呢,都係個句啦:玩緊既,唔該收手啦,因為呢個真喺一個好無聊兼傷害人嘅遊戲。如果你仲要堅持玩落去?都喺個句:

如果要我串哥貼上面呢堆 status 嘅,交已絕,係咁!

Leave a Comment