港女科技一週:秒速令人誤會你傻咗嘅遊戲

近日日本有隻聲控電腦小遊戲爆紅,港女當然唔執輸下載試玩,於是公司就不時傳來「嗯~~~~唔……啊!!!」的叫聲,嚇親港女啲同事,搞到佢地以為港女傻咗。

隻小遊戲個名叫做《休むな!8分音符ちゃん♪》(直譯:唔好停呀!八分音符仔♪),暫時只限於 Windows 系統的電腦上下載遊玩。遊戲玩法十分簡單,遊戲過程入面係完全唔需要撳任何掣,好似 Gameboy 入面的經典過關遊戲 Super Mario 一樣,你只需要用把聲來控制八分音符仔♪行路同埋跳起避過障礙物就完成一關喇。

呢隻 Game 爆紅嘅原因,同其他聲控遊戲一樣,因為你可以發出任何聲音,講任何說話令八分音符仔♪郁,咁只要你有足夠的表演,例如講粗口,玩 Game 的過程就會變得好搞笑,就好似以下呢位人兄咁…

有人仲將個遊戲過程變成講故事,幾好笑,難怪會爆紅。

不過,聲控遊戲都唔係咩新嘢,仲有好多類似嘅 Game 都幾好玩,例如 Android 入面有個叫《The WUUUUUUUUUUUU》(港女數過,有 12 個 U)嘅聲控遊戲,係要發出「WUU」聲來控制一條橋,將左面行緊嘅人仔,配色順利送過去右面。港女玩幾耐,啲同事就笑足幾耐,不過係好玩嘅。

iPhone 方面,港女就暫時未搵到一個類似嘅小遊戲,如果你有推介都可以話返畀我知,等我又試玩下, 真係幾治癒同減壓,哈哈!不過,港女強烈不建議大家喺公眾地方玩呢啲遊戲,因為雖然好笑,但真係好滋擾。同朋友一齊笑下係 ok,如果喺條街度,又或者搭緊車就唔好玩喇,一陣嚇親其他乘客,搞到有啲咩誤會就唔好啦~

相關影片:

相關文章
Leave a Comment