【有片睇】Instagram 又一新功能!每個 Post 最多可發佈 10 張相片或影片

Instagram 之所以有不少捧場客,除因為介面比較簡潔及易用外,每則貼文只可發佈一張相亦不會造成混亂。雖然大約兩年前他們曾推出過一種相集功能,令同一貼文最多可發佈多張相,但一直只有廣告客戶才用得到。還記得當時官方曾經提過該項功能可能會向一般用戶開放,如今亦終於成真。

Instagram 今日於官方 blog 上宣佈即將會推出全新多圖發佈功能,用家每次最多可在一則貼文發佈 10 張相片或影片,其他人只需在熒幕上滑動便可逐張觀看。Instagram 強調引入這項新功能後,今後大家將可以分享更完整的故事,而無需每次都要千挑萬選出最好的相片或影片。Instagram 同時亦介紹了一些用法,比如可以顯示出食譜的更多步驟,又或者一個派對內多個重要時刻等。

多圖功能使用方法相當簡單,用家在發佈貼文前只需點選縮圖右上角,即可選擇所需要的相片或影片,然後用手指按住大圖及拖動便可改變相片的次序。此外,用家亦可一次過或獨立為每一張相片加入各種效果,但留意即使有幾多張圖片,每則貼文亦只可落一段描述及 tag,而所有 like 及留言都會集中一起,而這方面則與 Facebook 有明顯分別。

https://player.vimeo.com/video/204951185

來源:Instagram

Leave a Comment