港女科技一週:喺歐洲真係做到「一卡在手 世界通行」?

港女趁長假期去咗北歐嘅芬蘭、瑞典及挪威旅行觀光,三個國家用三種不同嘅貨幣,出發前港女真係搲晒頭,因為除咗歐羅,唔係度度都咁容易兌換到挪威克朗(NOK)及瑞典克朗(SEK)。不過,港女聽人講,北歐好多地方都已經轉晒用電子貨幣同埋信用卡,更加有新聞報道過,北歐有啲大銀行為咗防止黑市同金融犯罪,而呼籲啲國家全面停用現金,於是港女就準備咗一張漫遊上網卡同信用卡,同埋兌咗少少歐羅現金就膽粗粗出發。

到埗之後,果然不出港女所料,真係周街都用電子貨幣同埋信用卡,連去個廁所同用 Locker 都可以碌卡,我真係笑咗?。而一般嘅長途交通工具,如機票、火車飛、長途巴士,全部都係用網上預購的形式買票。如果你好似港女咁,喺 peak season 去呢啲國家,我建議你早一個月買定飛喇,Early bird 有得平之餘仲唔使擔心買唔到。

▲ 碌卡去廁所,10 kr 即係港幣 8.5 左右

順帶一提用電話上網的重要性。例如搭火車,係會 check 飛㗎。火車上的 9 成乘客都係就咁喺個電話度 show 張飛個 QR code 出嚟畀乘務員嘟,唔使 print 出嚟都得㗎。佢啲飛全部都會 email 一個 soft copy 畀你,當然你可以 cap 圖、save file 啦,但何不直接上網開個 email 出嚟?既方便又快捷。同埋千祈唔好以為「火車(或巴士)上實有 WiFi 上網啦,唔使自備 SIM 卡啦」,其實交通工具上嘅 WiFi 有好多時都會窒機同唔穩定,連唔到線又 load 勁耐會好尷尬㗎嘛,港女真心建議自備 SIM 卡。

其實搭飛機搭船都係咁樣嘟 code 就得,冇人幫你,自己搞掂,搞唔掂就睇下人地點做。

不過,港女都有失手的時候。話說港女由芬蘭飛去挪威個陣太過老定,以為真係「一卡在手,世界通行」。結果一落機,要去買機場巴士飛嘅時候,發現用信用卡買唔到飛,因為部買票機要求我入 pin code(香港嘅信用卡係冇呢樣野,直接撳 OK 係唔得,求其入個密碼都唔得㗎,唔好亂試!)。而同時,成個機場都冇得用現金兌換外幣,只得一部提款機,又咁啱我張卡係撳唔到錢… 搞到淨係得歐羅喺身嘅港女「捩咁棄」? 。最後,港女發現,原來可以喺巴士上直接同車長用歐羅買飛,真係好彩。

除咗呢個比較特別嘅 case 之外,大部分都問題不大,有部分商店仲有得畀你揀碌港紙還是當地貨幣,而家匯率日日都變,其實碌卡真係幾抵。嚟緊又有長假,如果有讀者朋友準備去歐洲旅行的時候,不妨參考一下港女的做法喔。

相關文章
Leave a Comment