港人設計智能水杯推出市面!第二代 Ozmo Java+評測

香港做硬件設計嘅初創企業少,能夠將成品推出市面就更加少。一年前依莉詩訪問了係Kickstarter 集資成功 嘅智能水杯設計團隊。想不到 Ozmo 並無因為一次嘅成功而放軟手腳,更係今日發佈會上推出第二代智能水杯, Ozmo Java+ 不但可以定時提你飲水,更內置保暖機能,今個冬天就可以隨時暖笠笠啦!

改善防漏唔倒瀉

Ozmo Java+ 嘅外形對比上一代修長,減輕了笨重感,變得更好揸手,而顏色則選用純白杯身配以金屬底杯,更有時尚感。記得上一次接觸嘅半成品有滲漏問題,看來第二代嘅 Ozmo Java+ 已經完全解決,就算放入手袋或背囊都唔怕倒瀉。不過,始終水杯底藏有感應器,杯身仍然比一般 16安士 (480ml) 嘅水杯高及重,但拎出街都係可以接受。

 

 

▲ Ozmo Java+ 嘅外形對比上一代修長,減輕了笨重感。

▲ 杯身嘅 3 盞提示燈亦更明顯。如果飲夠當日目標,杯身嘅 3 盞燈會著晒;如果開咗蓋或者未扭實,會著 1盞燈提你。

 

▲ 杯蓋與杯更加緊密,改變了半成品嘅滲漏問題。

長時間保溫唔變凍

Ozmo Java+ 同上一代最大分別係新增保溫功能,只要將水杯放上底座,杯內嘅水或咖啡會保暖到大於 45度,不會太熱,容易入口。冬天飲咖啡或水就可以時時都暖笠笠!

 

 

▲ 每次充電後最多可連續使用三星期,帶去旅行都唔使成日充電。

▲ 只要將水杯放上底座,杯內嘅水或咖啡會保暖到大於 45度。

App 記錄每日飲水量

叫得智能水杯,連接手機應該程式梗係必須。Ozmo Java+ 會使用藍牙與手機連線,每日飲水嘅時間同份量都會紀錄清楚,如果你太耐無飲水,水杯會震動提示你。另外,更可個人化的 Coffee Break ,偵測飲用咖啡嘅份量,提示每日是否已超過上限,從而更關注健康。

 

▲ 應用程式可以設定性別、年齡、身高、體重嘅數據,再根據生陳代謝去計每日要飲幾多水。

▲ App 以鯨魚動畫顯示飲水量同咖啡量,令飲水變得更有趣。

實現運動手帶連動監測

上一次訪問設計師 Ming Tong 提及過,將來希望加入更多功能,例如:可以利用  iHealth 連接去 fitbit ,偵察到你做緊運動,就會提你飲多 D 水。又或者一個 App同時連接幾隻杯,俾媽媽可以睇到小朋友平時飲水量。而現在 Ozmo Java+ 就實現了與 Fitbit 等運動手帶進行連動,設定度身訂造嘅飲水目標。程式更會因應用戶進行不同嘅運動,從而調整每日飲水量 及 提出運動後要補充多少水份嘅建議,更充份配合用戶每日不同嘅飲水需求。

▲ 講求物聯網嘅時代,CEO Serena Pau 就認為 Ozmo 同一般消費品唔同,消費品一出生就開始下降,但可以同手機互動嘅產品出生之後會慢慢增值,所以智能水杯嘅延續性亦會比較強。

▲ 香港做硬件嘅公司不多,Ozmo 係短短一年由網上集資成功到今日出第二代水杯,Serana 認為唔只係資金,有相關經驗嘅團隊亦很重要。

 

依莉詩:「最啱大忙人!」

起初覺得要用 Apps 去提人飲水係一件好無聊嘅事,但當全日走嚟走去嘅時候,就會發覺經常都全日無飲過水,所以呢個水杯對大忙人確實有用。不過,第二代嘅保暖功能要固定使用,要經常出街就未必用得著啦!

相關影片:

Ozmo Java+

售價:$699
查詢:Ozmo (24071118)
或到以下 unwire 網店購買:

相關文章
Leave a Comment