AIA 歐陸嘉年華返嚟啦!更多毛公仔亮相

AIA 歐陸嘉年華返嚟啦!今日官方公佈嘉年華會在 20161216日至2017212日重臨中環海濱活動空間,仲會有更多毛公仔亮相添!

更多毛公仔亮相

為期 59日的嘉年華將橫跨今年的聖誕節、除夕及明年農曆新年,陪大家歡度佳節。除了從多款經典的機動遊戲外,Dreamworks 最新動畫電影《Trolls》、迪士尼、Marvel、《芝麻街》、Minions Super Mario 等卡通人物的毛公仔會在各大小攤位遊戲等大家帶返屋企!

主題拍照區唔玩都打卡

嘉年華今年更預備了多個主題拍照區,包括維京人家族、海盜、野生動物、3D立體藝術及歐陸景色,絶對是打卡熱點。另外更有街頭表演者及各式各樣歐亞美食及飲品,而大舞台會提供不同的娛樂表演,由合唱團、舞蹈表演、歌舞喜劇、樂與怒、唱片騎師現場打碟,以致魔術表演,唔玩齋行都唔會覺悶

收費與去年相同

門票與去年相同,成人港幣125 (10個代幣) 、小童 (3-11)或殘疾人士港幣90 (7個代幣) 年齡3歲以下 65歲或以上長者免費入場。另設入場門票港幣35 (不包代幣) ,而每一個代幣為港幣10元。

友邦歐陸嘉年華

日期: 2016 年 12 月 16 日至 2017 年 2 月 12 日
地點:中環海濱活動空間

Leave a Comment