調整旅遊時差!依莉詩試用 RE-TIMER 助眠眼鏡

唔知大家有無習慣睡前玩手機?結果就愈玩愈精醒,但日頭就唔願起身呢?原來瞓覺前暴露係電子產品發出嘅光線中,可能會影響身體規律。最近我依莉詩就搵到另一個神奇眼鏡,利用光線嘅原理去抑制有助睡眠嘅荷爾蒙分泌,調整番個生理時鐘。

綠光調節褪黑激素分泌

今次呢個 Re-Timer 助眠眼鏡原理同上次試用嘅 NeuroOn 眼罩差唔多,都係利用光線改變睡眠習慣。不過呢個助眠眼鏡就唔係瞓覺時用,而係喺起身時戴 30-60分鐘,佢所發出嘅柔和綠光不帶任何紫外線,可以調節人體自身褪黑激素分泌,騙過大腦對晝夜判斷,以漸漸改變入睡同起床時間,要輪班工作或者經常出差嘅人都好啱用。不過,因為唔係一時三刻就見效,對大部份忙到連幾時瞓都無辦法自己控制嘅朋友,要連續數日定時入睡,定時起身就係好難呢!

 

▲ 綠光由眼鏡下方照射到眼部,因為光線唔會被眼簾及眼眉阻隔,係最佳的出光角度才能達至最佳效果。幸好光線都算柔和唔刺眼,一邊工作都唔會睇到眼花花。

▲ 助眠眼鏡內置了 3.7V 200mAh 充電電池,充一次電大約可以使用 4小時。

▲ 開關係鏡框旁,按下圓形按鈕就可以調整高低兩種亮度。

 

硬膠框看似高科技

呢個助眠眼鏡睇落似一個無鏡片嘅浮潛水鏡,白色硬膠邊框,科技感十分,而重量只有 75g 非常輕巧,中間鼻墊可以調整,就算要每朝要帶一個鐘都唔會有壓痕,仲可以同連埋眼鏡同時帶,唔仿礙日常活動。不過以我哋呢啲咁忙嘅打工嚟講,化妝食早餐都可能係車解決,要每朝戴 30-60分鐘就好難。

 

▲ 助眠眼鏡其中一個用途就係對抗時差,所以附送一個黑色硬盒,等你方便攜帶出 trip。

▲ 同一般鏡框一樣可以摺疊。

▲ 眼鏡打開後呈弧形,鏡腳幾長,但唔屈得,如果頭大會怕整爛。

▲ 帶住自己副眼鏡,都可以佩戴,唔仿礙日常活動。

▲ 鼻墊可調整高低,帶一個鐘都唔怕有壓痕。

▲ 助眠眼鏡側邊有 USB充電孔,不過係 Gopro 果款,而唔係一般手機嘅充電孔。

依莉詩:「有無用睇自己有無恆心」

平時夜收工,每日返到屋企已經差唔多十點,食埋飯沖埋涼,再玩陣手機,起碼二三點瞓,結果第二朝又唔願起身。起初以為呢副眼鏡可以幫到我調整返個生理時鐘,早睡早起。不過用咗幾日,初初的確係早咗少少起身,但夜晚就算幾眼瞓都係想玩多陣,爭取僅餘嘅私人時間,結果呢副眼鏡對我好似沒有太大作用。我諗要調整生理時鐘,眼鏡只係助力,都係配合自己嘅恆心,瞓前唔玩手機,鬧鐘響就即刻起身比較重要。

 

Re-Timer 助眠眼鏡

售價:$2,388

查詢:fitboxx (8104-5000)

相關文章
Leave a Comment