「旅行才是正經事招募計劃2016」比賽贏左請你免費去旅行遊亞洲!

作為打工仔的你,係咪周身「攰累累」,心神恍惚,做野唔上心?如果你有以上徵狀,證明你有一顆熱切想去旅行嘅心!平時想去旅行其實唔係一件易事,要攞假首先要做完所有工作,再得到老細批准,仲要心思思度下budget,通常諗完一輪,都會覺得太麻煩冇左件事。做學生雖然好自由,鍾意幾時射波就射波,但係人生就係當你有錢就冇時間,有時間就冇錢,呢個予盾相信不少人都經歷過,亦一定係唔少學生既心聲!宜家唔使再顧慮太多,俾個機會自己放縱出走,立即參加由Klook舉辦的「旅行才是正經事招募計劃2016」比賽,就可以贏取環遊亞洲機票同埋豐富獎品,總值超過HK$33,000!

比賽分兩個回合,第一回合係《特別的影相技巧》,參賽者要提供一張在香港或世界某一個地方影的一張相,講求的不但只要影得靚,仲要有賺人熱淚的文字,帶出你張相既意境。最好就係加上強勁的P圖技巧同朋友拉票。而第二回合名為《自己香港自己拍》的拍片大賽,要講出你對香港的感覺,香港到底可以有什麼好玩和香港其實有什麼特別。以下係活動流程和贏出比賽的豐富獎品:

 

---活動流程---

14/9 – 4/10 第一回合

5/10 – 9/10 第一回合 公開投票及評審

12/10 公布入圍第二回合之隊伍

13/10 – 20/11 第二回合

23/11 – 30/11 第二回合 公開投票及評審

2/12 公布勝出隊伍

12月至1月 勝出隊伍環遊亞洲體驗(日期待定)

 

---豐富獎品包括---

第一回合:《特別的影相技巧 – 評審特別獎》最優秀作品的每位隊伍成員可獲Fujifilm Instax 8即影即有相機乙部

另外,每位晉身決賽隊伍成員可獲得《香港特麗愛3D美術館》門票乙張!

第二回合:《終極大獎》冠軍隊伍每位成員可獲得由Skyscanner送出環遊亞洲機票乙套,以及KLOOK現金積分HK$1,000 (總值超過HK$33,000)

如果你想出走香港,對呢個比賽有興趣既你,可以到主辦單位的官方網站https://www.klook.com/campaign/travelcontest2016/ 瀏覽詳情。

相關文章
Leave a Comment