去市集親親 150cm 卡比獸 • unwire 週末好去處

Pokemon Go 已經開咗個月,但大家對卡比獸的熱情似乎仲未完全減退。今個星期介紹大家去 3個不同特色的市集,其中一個仲有 150cm 的卡比獸俾你任摸任錫呢!

 

日月市集

「月月就是朋,日月就是明」仲有一個星期就中秋節,呢個市集就有多個由歌影視紅人主理和支持,包括李璨琛、黃長興、蕭正楠、溫家偉、金剛、王君馨等等的美食美酒攤位及各式生活品味品牌,等大家與親朋鄰里相聚月下,一邊吃喝,把酒當歌一起感受中秋佳節鄰里相聚的傳統節日情懷。同場更有150 CM 高巨型卡比獸公仔俾大家任影任攬添!

▲ 對住咁大隻卡比獸,娜姐即刻獎成小朋友呢!

日期:2016年9月8日 (下午6時 ‑ 10時)

2016年9月9日 (下午4時 ‑ 10時)

2016年9月10日 ‑ 11日 (上午11時 ‑ 下午10時)

地址:PMQ 元創方 》香港中環鴨巴甸街35號

Hobbees X City Craze 多元技能・市集・音樂大放題

呢一個市集以手作為主,當中除了皮革、陶瓷等製作班外,仲有多間 pop up store推介設計品牌。屆時仲會有知名樂隊 Supper Moment 、新一代饒舌歌手 Heyo 及街頭音樂代表 Kit 姐 帶嚟嘅 mini concert!

 

▲ 我地 unwire 都會到場同大家用 pixelstick 免費任即影即有添,記得嚟支持下啊!

日期:2016年9月 10日 (中午 12時 ‑ 下午8時)

2016年9月 11日 (中午 12時 ‑ 下午 6時)

地點:觀塘興業街4號 The Wave 1、 7樓

JCCAC 手作市集 2016 秋

最後一個要介紹的市集同樣係以手作做主題,百多位手作人會銷售自家設計手作產品,以及會有4 位駐 JCCAC 嘅藝術家會為大家即席示範包括玻璃雕刻(Jovial Yeung)、絲網印刷 (An Gee Chan)、金工首飾 (Kaling Wong) 及木工(The missing piece)。於市集期間更可報名參加免費露天電影會,在星空下欣賞精彩得獎電影,並可在映後座談會與資深影評人交流。手作市集嘅攤檔會喺唔同樓層出現,到時記得搭快 lift上到頂層,再掃落嚟,咁就唔怕錯過任何一檔手作人嘅精心傑作啦!

日期:2016年9月10日 ‑ 11日 (下午1時 ‑ 7時)

地點:賽馬會創意藝術中心 JCCAC 》香港石硤尾白田街30號

資料來源:Timable

相關文章
Leave a Comment