9 月 17 日 iR 再來過!AOS 各型號各色 + iReserve 連結齊備全攻略(同場:首日 AOS + iR 試玩心得分享)

相信全香港大部分 office 在 3:01pm 之後的一小時,基本上是「停止運作」,無計啦,iPhone 今日 3:01pm 開始接受預訂,筆者都幫自己同家人訂了機。就讓筆者現在分享一下訂機過程的感受吧。

iReserve 長開賣完即止

 

先講總結吧:今次 AOS + iR 一齊開,真係估 Apple 唔到,但最少大家唔洗搵多另一日一早起身搶,而且第一日 iR 因為 BOT 仍未 ready,多數都是「棍波」贏,所以留意到 iR 而又訂到的 wire 民,恭喜你了可以第一日有新機用。至於今日訂唔到機的 wire 民,又想早過唔少 AOS 的朋友拿機?其實仲有機會!其實 iReserve 一直都無關,到而家都仲訂到部分型號,好似比較冷門的型號及顏色,例如:iPhone 7 的玫瑰金色、銀色或金色,到而家都仲有機會訂到!如果大家唔執著於買大機及新色,其實而家訂都仲有機會第一日(9 月 16 日)拿機!但如果大家堅持要大機或細機的黑色 / 亮黑色,Apple 已在官網已寫明下次 iReserve 的時間是 9 月 17 日 8am,屆時大家進入 iR 網頁,幸運的話就可以當日去 Apple 零售店拿機了。

iReserve 連結:https://reserve-hk.apple.com/HK/zh_HK/reserve/iPhone/availability?channel=1

 

另外,如果大家之後想在 AOS 再開之後透過此方法訂機,以下筆者就列出所有型號、容量及顏色機款的 direct link,如果在電腦開直接按入去就可以了,節省大家要慢慢揀的時間。

iPhone 7

32GB:黑色銀色金色玫瑰金色

128GB:亮黑色黑色銀色金色玫瑰金色

256GB:亮黑色黑色銀色金色玫瑰金色

iPhone 7 Plus

32GB:黑色銀色金色玫瑰金色

128GB:亮黑色黑色銀色金色玫瑰金色

256GB:亮黑色黑色銀色金色玫瑰金色

iR 同時「鬼崇」推出夠驚喜

之前幾年都是 AOS 過後幾日先推出 iReserve,之後就推出之日拿機。今次 Apple 果然又有新玩法:iReserve 與 AOS 同時推出,而且無論是在官網或者 APP,都只是頂部很細的字體寫著「預約購買」或「立即預約購買」,不少筆者同事都是訂了一部之後才發現這個「鬼崇」連結,如果大家不是想買新色或大機,不妨而家 click 入去試試,隨時仲可以第一日拿機架。

大亮黑極速掃光!10 分鐘後取貨日期已排至十一月……

至於 AOS 方面,大機 iPhone 7 Plus 的亮黑版最先被掃光,可以說是一早估到的結果,但估不到的是不用 3 分鐘已經全部玩完,而黑色的 7 Plus,就算之後按到,都已經好快要排到九月底至十月初。筆者有些同事在開始接受預訂 10 分鐘後才打算訂購大機,都已經要排到十一月……當然,如果大家是想自用,幾時拿機都無所謂啦(只要現時用緊個部未壞);但如果打算炒賣的話,又要去到十一月先拿機,就真的要考慮之後是否「cut 單保平安」了,畢竟筆者現時上中國的 AOS,大亮黑仍然可以訂得到,而且取貨日期正是十一月……各位炒家,睇路了。

▲有些同事都訂到 iPhone 7 Plus 亮黑色版,但要去到 11 月先有貨……

▲現時在天貓 TMall 已經可以訂到 iPhone 7 Plus,仲要係 128GB 同 256GB 的亮黑版都有,仲要可以做免息分期,而價錢更是官網原價……

▲而 AOS 中國官網,亮黑色 iPhone 7 Plus 的取機日期同樣是十一月……(直至筆者出文時仍然有得訂!!而香港已停止收訂……)

iR 用 Safari 開最穩陣

如果大家打算 9 月 17 日再戰 iR 戰場,要提提大家了:根據今日的經驗,用 Safari 開 iR 網頁訂機,比用其他瀏覽器開(例如:Chrome)穩陣得多,好似筆者的同事,用 Safari 都叫開到 iR 網頁,筆者用 Chrome 就要去到 iR 已經玩完先至入到……

某些銀行信用卡出事……

另外,根據筆者個人感受,發現今次如果大家用 Apple Pay,似乎比純用信用卡買更快訂到,筆者就係咁訂到一部亮黑色 iPhone 7 及一部黑色 iPhone 7 Plus,似乎用 Apple Pay 畀錢會有「排隊優先權」?另外,據同事及某些筆者朋友表示,有些銀行的信用卡(例如:x豐)似乎有出現問題,訂機時表示拿不到授權訂不到,但後來又收到 SMS 表示已收到碌卡記錄,十分奇怪……如果大家都是用這間銀行的信用卡訂,又遇到相關問題,記住穩陣起見打番上 hotline 查詢是否已過數,亦記住今晚上番 AOS 查閱番訂單紀錄,睇下係咪真係訂唔到。一陣錢就收咗機就無咗,真係喊都無謂。

用 APP 訂 + 4G 仍是王道

之前幾次開賣 iPhone,往往都是用 APP 訂比較有效率,今次亦不例外。但筆者發覺用 Wi-Fi 訂,永遠不及用 4G 網絡訂快手;而且即使是 4G,不同網絡商見到 AOS APP 重開的時間也不同,就好像筆者用的是「子華台」,要去到用「數字香港」的同事訂了一部機之後才見到開賣,認真灰爆……

另外如果大家是用 iReserve 訂機,記住 Apple 係會睇 IP 同埋 Apple ID 的,每個 Apple ID 每日最多訂兩張訂單,每張最多 2 部機;另外如果同一個 IP 太多訂單的話,都一樣會被封鎖。所以大家如果要用 iReserve 訂多幾部畀姨媽姑姐的話,就要預備多幾個 Apple ID、多幾個電話號碼同埋多幾個身份證明文件了。同埋記住上網時要用 3G / 4G,因為正如前文所言 Apple 會查 IP,如果大家在 office 訂而好多同事都用緊同一個 Wi-Fi 網絡做同一樣的事的話,後來者一樣會被封鎖入唔到。

Leave a Comment