依莉詩變四眼娘!到 eGG meets 小甜谷邊配眼鏡邊食甜品

各位四眼一族都可能試過配錯度數,又要番去眼鏡鋪再配過,隨時為咗副眼鏡要行好幾轉。最近 eGG 同小甜谷合作開設咗間 「眼鏡遇上甜品」概念店,不但最快一小時取貨,仲可以係配眼鏡的時候品嚐甜品或輕食消磨時間。我依莉詩今日就去咗體驗啦!

過百款眼鏡詆啱即配

去 eGG 配眼鏡都知道佢同普通眼鏡鋪唔同,店內有埋車鏡片機,如果度數唔深,揀好鏡框就可以最快一小時配好眼鏡。不過係一個鐘話多唔多,又可以做 D 咩呢?今次呢間概念店一半係眼鏡鋪,另一半係甜品店,咁大家就可以係果一個鐘坐底品嚐甜品或輕食。

▲ 店內有一半位置擺放各款鏡框俾大家試,每個鏡框都有標價,而且已經包埋鏡片。明碼實價,唔駛講價。

▲ 試啱,視光師就會同你驗眼,過程同平時驗眼差唔多。

▲ 最偉大就係呢部機,可以根據眼框形狀界好鏡片。

食少甜甜品消磨時間

就係等拎眼鏡的時間,可以到隔離食少少嘢。因為小甜谷出名少甜,所以味道偏淡,不愛甜食的朋友都可以一試。

▲ 韓式咖喱蜜糖豬仔骨 $78

雖然咖喱味唔多似係韓式,不過豬仔骨整到好淋,而且相當入味。

▲ 芒果梳乎窩夫配雪糕 $78

窩夫以梳乎厘的方法製成,非常軟熟,加上新鮮芒果,口感清新唔會「漏」。

▲ 杏仁茶 $38

杏仁茶味道濃郁帶少少甜,太愛食甜品的朋友都會鍾意。

依莉詩:「概念幾新穎!」

用配眼鏡的時間走去食嘢的概念幾特別,而且眼鏡最快 1小時就拎得,唔駛走嚟走去,非常好。不過概念店開係其他地方可能更好,始終係商場入面,旁邊唔多唔少都有食肆,好難突出佢的優點。

 

eGG meets 小甜谷

地址:旺角朗豪坊 10樓 19-20號鋪

查詢:2882 6133

Leave a Comment