黑松露、英式茶月餅伏唔伏?unwire白老鼠親試 7大怪味月餅

年年中秋食雙黃蓮蓉月食到喊?想搞搞新意思又怕中伏?我依莉詩就搜羅咗今年 7款特別味道的月餅,仲搵咗幾隻 unwire 白老鼠試食,睇吓佢地有無食到嘔先?

▲ 沒有最邪惡,只有更邪惡。今次所揀的月餅除咗傳統的蓮蓉月加咗料之外,仲有一些中西合壁的內餡,聽到個名都知未必人人啱口味。

1) 傳統月餅加料 — 黑松露蛋黃白蓮蓉月餅

縱使冰皮月餅幾流行,傳統的雙黃蓮蓉月總係有市場。而呢款黑松露蛋黃白蓮蓉月餅就係由傳統的月餅中加料炮製。幼滑的白蓮蓉中加上黑松露醬,變出獨特的香氣,與充滿油香的鹹蛋黃交織,係一新舊結合的體驗。如果唔鍾意黑松露的朋友,同一盒月餅仲有崧子仁豆沙月餅、鳳梨奶黃月餅 及 欖仁芋蓉月餅各一,總有一個啱口味。

 

賣相:紫、綠兩色絹面包裝盒非常優雅高貴,加上月餅的大小適中,送禮夠晒大方。

外觀:不同深淺的金黃色充滿傳統月餅的味道,餅面印有會展的標誌,充滿香港特色。

味道:具蛋黃香,並帶淡淡黑松露香氣,同傳統月餅多了一份新衝擊。

口感:不太油膩,外皮厚薄適中,白蓮蓉相當幼滑。

售價:$388/4個

查詢:香港會議展覽中心 (2582 7728)

▲ 雖然加入咗黑松露醬,不過矇住眼的水哥就以為只係普通傳統月餅。

2) 英式茶內餡 — 緋紅 Ruby 月餅

蓮蓉配黑松露的味夠夾,咁英式傳統茶加入蓮蓉中又如何呢?緋紅的 Ruby 月餅將Ivory Palace Tea (象牙宮殿之茶)注入蓮蓉中,加上散落的檸檬皮與芒果乾,口感十足。同一盒仲有用朱古力色外衣包住,融入Paris-Singapore Tea (巴黎-新加坡茶)茶香和櫻桃果香的 Jewel月餅、混和 Blue Lotus Tea(藍色蓮花香茶)、杏仁醬、黑加倫子粒及蔓越莓乾的 Midnight 月餅,應該會大受愛茶人士愛戴。

賣相:深紫色的紙盒包裝印上古典的英文,好有西洋風格,一點都不像月餅的包裝。

外觀:月餅的顏色相當出眾,鮮紅色的外皮加上英式的印章,恰似一個立體的火漆印。

味道:淡淡的氣香,味道複雜有層次,偏甜。

口感:檸檬皮與芒果乾中和白蓮蓉的黏口,提升質感。

售價:$348/4個
查詢:Tea WG Hong Kong (26863902)

▲ 女神 Bowl 矇眼食 Ruby 月餅都偏晒嘴,見到個樣就更加大吃一驚。

3) 迷人花香 — 玫瑰醬洛神花迷你月餅

玫瑰花係女士們的摯愛,但變成月餅就… 玫瑰醬洛神花迷你月餅以全天然的玫瑰花醬拌入幼滑奶皇,再加入養顏健康的洛神花顆料增加口感,每一口都流露迷人的玫瑰花香。

▲ 迷你月餅滴滴骰骰,不過整體比較鬆散,好易裂開。

賣相:不同深淺的金色卡盒好華麗,不過放了迷你月餅後,內裹有點空洞。

外觀:滴骰的月餅印上玫瑰花圖案,十分可愛。不過外皮鬆脆易裂,未必個個完整。內裹亦有點鬆散,切開後中間有空窿。

味道:淡淡花香,但奶黃味不太出,而且有點過甜。

口感:整體不油膩,酥皮夠香,不過過於黏口。

售價:$398/8個

查詢:國金軒 (2315 5885)

 
相關影片:

 
 

4) 榴槤迷必愛 — 貓山雙王 Gelato 月餅

榴槤月餅已經唔係新口味,不過榴槤雪糕月餅口感就更似榴槤的質感,更加邪惡。3款貓山雙王 Gelato 月餅不但用貓山王果蓉製成雪糕,雙黃更是原粒貓山王果肉。當中貓山王三重奏天以厚厚一層純貓山王果肉作餅面,啖啖都係榴槤。而黑朱古力口味及綠茶朱古力口味以朱古力脆片做餅面,加多一點點甜味。

 

▲ 厚厚一層純貓山王果肉印成月兔圖案,十分吸引。

賣相:卡盒印上榴槤 BB 的 Logo 非常可愛,不像其他月餅走高貴路線,但盒的 size 比較大,不方便送禮。

外觀:厚厚一層純貓山王果肉印成月兔圖案,十分吸引。淡黃色的月餅亦好有月亮的感覺。不過切開後雙黃不明顯。

味道:榴槤味濃郁,甜度適中。貓山王榴槤果肉「蛋黃」甘甜不膩。

口感:整體質地幼滑,就好似食緊貓山王一樣,啖啖滿足。

售價:$580/4個

查詢:榴槤BB (37088732)

 

▲ 數碼港女以為自己食緊原粒貓山王果肉呢!

5) 醒胃的奶皇 — 柚子奶皇月

今年奶皇月餅當道,不過傳統奶皇月食得多都會膩,或者好似呢兩款咁,加咗柚子同蜜餞子薑入去可能更醒胃。蜜餞子薑奶皇月加入粒粒的蜜餞子薑肉係幼滑香濃的奶皇,而柚子奶皇月加入柚子係幼滑的奶皇中,雙重享受。

 

▲ 餅皮印有「柚子」兩個字,簡約清新。

賣相:用黃色雙層卡盒包裝,未至於太矜貴,不過細細盒易收藏。

外觀:餅皮印有「柚子」兩個字,簡約清新。

味道:具蛋黃香,但不算太濃,甜度適中,帶柚子香氣,油而不膩。

口感:外皮厚薄適中,奶皇幼滑,一啖一個。

售價: $198/8個

查詢:奇華餅家 (27856066)

 

6) 古天樂代言 — 新激黑芝麻味月餅

好少月餅會特登搵代言人,而呢款「悅原月餅」就由古天樂參與包裝設計。激新黑芝麻味月餅由黑芝麻製成加上原粒蛋黃,甘香味濃搭配香滑口感,是一項新嘗試。

賣相:黑紅金三色包裝十分型格,走新派路線。

外觀:餅面中式印花清晰,不老土。

味道:黑芝麻同原粒蛋黃互相衝擊,又甜又鹹,百感交集。

口感:月餅結實,有質感,不過芝麻未算太滑。

售價:$198/ 8個

查詢:悅原月餅 (2797 9967)

7) Q 彈麻糬餡料 — 紫薯、抹茶雙式月餅

抹茶同紫薯都係大熱食材,加入麻糬餡料製成月餅又有另一番感覺。抹茶紅豆 Mochi 月餅以抹茶味外皮包住紅豆餡及麻糬,而紫薯 Mochi 月餅內有紫薯餡中間一層麻糬餡料,令月餅多一種層次。

 

▲ 粉紫配粉綠色幾時都咁靚!

賣相:日本和菓子禮盒的包裝,深淺紫色的長身紙盒印有日式花紋,充滿和風。

外觀:粉紫色的紫薯皮同粉綠色的抹茶皮相當襯,內裹的逐變色同麻糬亦十分優雅,不過餅面的圖案只是品牌名,過於普通。

味道:紫薯月餅啖啖紫薯香,不會過甜,而抹茶月餅紅豆餡甜香滲出少少抹茶香,沒有苦澀或回甘。

口感:外皮煙煙韌韌,加埋中間 Q 彈麻糬,口感十足。

售價:$288/ 6個

查詢:東海堂 (27391328)

相關文章
Leave a Comment