將軍澳PopWalk 天晉滙商場開幕 依莉帶你睇全港首個汽車影院

唔知好消息定壞消息,將軍澳已經被 Pop 字頭的商場徹底包圍了!今日我依莉詩就到咗 PopWalk 天晉滙睇下呢個新商場有乜東東啦!

汽車影院齊齊睇地縛喵

既然今日係開幕,一定有 D 特別嘢!當中最吸引的就係全港首個汽車影院。只要係場內商舖以電子貨幣消費滿 $300 就可以換領入場證一張,到露天停車場睇《電影版妖怪手錶誕生的秘密喵!》電影,大家可以坐係自己的私家車睇又或者係開蓬巴士上欣賞。不過就只限 828日 及29日兩晚放映,如果今次 miss 咗,要留意下商場方面幾時會加場啦!

▲ 雖然係開蓬巴士上面睇會被開框擋住,不過都係好特別的體驗。當然最正就係係私家車上面睇啦!

▲ 亦因為商場開幕,由 8月20日至9月11日(逢星期六、日) 會有一架雪糕車遊走將軍澳及西貢區免費派發蜜瓜味富豪雪糕。認住呢架車啊!

▲ 商場入面仲有閃燈棉花糖派,好大舊啊!

 

行商場只「為食」

雖然話天晉滙系列商場面積逾 240,000平方呎,不過今日開的只係第一期,所以只有兩層,而且都幾細。但就因為有多間特色餐廳進駐,加上價格相宜,都幾值得將軍澳區的居民「為食而去。

 

即煲靚湯撈飯 - 湯加

小朋友愛吃湯飯,貪佢容易入口,而呢間新派健康湯飯主題店就用各種湯飯作主打,大部份都係用新鮮材料即叫即煲,每個湯都好入味。自選兩餸一菜米飯任裝都係 $39-45,方便無飯家庭晚晚飲靚湯。

▲  紅酒牛尾湯飯 $58

秘製牛尾湯甜甜地好開胃,牛尾入味又唔過韌,送飯一流。

▲ 竹笙花膠豬肉片湯飯 $68

清湯充滿西芹材料的味道,清清地非常健康,加上花膠養顏,係不錯的家常便飯。

▲ 生菜鮮蝦滑湯飯 $42

自家手製蝦滑非常彈牙,配埋熱辣辣即煎薄餅好有酒樓的感覺。

即叫即焗農夫包 - Bakery Café by Maxim’s Cakes

怕日日食湯飯會悶?西餐的代表有 Bakery Café,多款新鮮麵包及時尚熱食,滿足晒早午晚餐的需要。

 

▲ 咖喱雞德州農夫包配香蒜包 $70

咖喱雞德州農夫包同香蒜包都係即叫即焗,外脆內軟,盛載著熱騰騰的咖喱雞肉,咖喱汁香濃、雞肉軟滑,配搭自家製香蒜牛油汁法包,咖喱迷絕不能錯過。

▲ 歌式全天候煙三文魚早餐 $82

食一個豐富的 all day breakfast 可以令全日都超精神。滑蛋放上軟熟的牛油麵包上口感軟軟,容易入口。薯粒同什菌炒得香口,令早餐不會太清淡。

▲ 黑松露什菌意粉 $68

濃濃的黑松露味超級香,廚師一 D 都唔孤寒落咗超多黑松露醬,黑松露迷必食啊!

▲ 粒粒柚子菠蘿橙茶、藍蝶花雪糕蘇打 $28

作為夏日特飲顏色當然要色彩繽紛,藍蝶花的紫藍神秘又夢幻,加入柚子同雪糕又好似星空一樣,打卡一流。

依莉詩:「將軍澳居民新飯堂」

雖然話天晉滙系列商場面積逾 240,000平方呎,不過今日開的只係第一期,所以只有兩層,而且都幾細。但就因為有多間特色餐廳進駐,加上價格相宜,都幾值得將軍澳區的居民「為食而去。商場外有個大型露天停車場,就更適合有車一族去尋食啦!

 

 

PopWalk 天晉滙

地址:將軍澳唐俊街12號 (港鐵將軍澳站A出口)

查詢電話:2679 9300

相關文章
Leave a Comment