係《Pokemon GO》想捉都捉唔到!日本推出「百變怪」巨型攬枕

噚晚過百小精靈訓練員不理 8號風球高掛,到天秀公園捕捉稀有的小精靈,但無論佢地點搵,相信都唔會搵到呢隻咁可愛的「百變怪」!

呢隻傳說級的寵物小精靈係《Pokemon Go》或者未知道點可以捉到,但最近官方就推出了巨型百變怪攬枕,等唔少想捕捉它的朋友早一點抱回家。

▲ 百變怪攬枕材質尺寸係 43× 65× 65cm,重 3750g,大約有半個人咁大,坐係度攬住一定好舒服。

▲ 同百變怪的形象一樣,呢個攬枕可以比你隨意蹂躪都得。

▲ 想拉長變枕頭又得,想當凳坐又得,得咗!

▲ 唯獨是無論點整,依然都係朦豬眼對住係笑,既治癒又紓壓。

▲ 不過佢既售價都幾貴,索價 13,000 円,差不多過千港元。睇嚟小編都係繼續發掘捉百變怪的方法好了!

 

 

▲ 另外,官方亦推出咗真人大的卡比獸公仔,係佢懷中瞓過晏覺一定好梳呼姐!詳見:http://unwire.hk/2016/08/01/pokemon-snorlax-bean-bag-chair/life-tech/

 

資料來源:pokemoncenter

Leave a Comment