根本就係 au 版 506SH!Sharp AQUOS P1 台水抵港

之前同大家報導過日水的 Sharp 新一代機王 AQUOS Xx3 已抵港,外型確實頗吸引,不過日系機始終有一大堆網絡商內置 APP,用落感覺唔夠「乾淨」。最近台灣就同樣推出了此機,不過就命名為 AQUOS P1,顏色與早前 Softbank 版的 Xx3 有點不同,但用色就與 au 版一模一樣!究竟係點樣?而家帶大家睇睇。

▲用色根本就是日本的 au 版 506SH Xx3,不過就加回 Softbank 版有的指紋辨識器。

▲既然講用色與日本 au 版一樣,就自然除了白色外,亦有這款櫻花粉紅色及深藍色。

▲介面少了日水的當地網絡商內建 APPS,感覺乾淨好多。

▲不過在規格上就與日水相同:都是採用 Qualcomm Snapdragon 820 四核心處理器、3GB RAM、32GB ROM、5.24 吋 1080p 熒幕及 Android 6.0.1 作業系統。

總結:勝在升級唔洗煩 + 介面更乾淨!但……

由於台水的 Sharp AQUOS P1,基本上規格及功能與早前為大家介紹過的 AQUOS Xx3 506SH 相同,只是用色採用了 au 版的兩隻顏色而已,所以手機表現上在此就不再重述了,大家可 <點按此> 看回舊文。至於此機是否值得入手?筆者就有點保留,畢竟它的售價仍高達 $5,380,但它支援的頻譜只是 LTE 900、LTE 1800 及 LTE 2100(香港暫時用不到),用不到 LTE 2600,對於室外接收上肯定會有所影響,最少 4G 方面唔會收得好快;其次日水的 2,300 萬像素鏡頭,講明是有 Ricoh 的 GR 鏡頭認站,但台水的 P1 就沒有了此認證,雖然未見相片質素有明顯下降,但日水有認證,感覺似乎也較好一點吧。加上台水的粉紅及深藍色,筆者覺得始終不夠日水的黑色及淺藍色吸引,所以總括而言,除非大家想完全 get rid 日水的網絡商內置 APPS,否則日水的 506SH 似乎比台水的 P1 更好吧?唔知大家又點睇呢?

售價:$5,380
查詢:三禾電氣(2374 0618)

相關文章
Leave a Comment