哥斯拉入侵一風堂!依莉詩親試「哥斯拉拉麵」

提起哥斯拉你可能會諗起超人打怪獸,但其實哥斯拉電影係無超人呢個角色架!如果想喚醒番你對哥斯拉的記憶,除咗可以睇即將上映的電影 「真.哥斯拉」之外,仲可以去一風堂一邊食住拉麵一邊同哥斯拉來個親密接觸添!我依莉詩今日就試過哥斯拉的味道啦!

主題佈置唔多零影相位

雖然話所有香港一風堂分店都有哥斯拉為主題作佈置,展示多款哥斯拉於電影中的不同造型。不過以我今日到新港中心分店睇,暫時最特別的裝飾只有牆上的 3D 貼紙,好似哥斯拉爪伸出嚟一樣。如果想影相打卡,就只有哥斯拉對白的 props 比較吸引。講真其實今次無乜影相位,亦唔算係一間主題餐廳,我諗只係純粹 Gimmick 罷了。

▲ 據說哥斯拉會係一風堂 Facebook Page 預早發佈自己的出沒地點,想捕捉佢的話就要留意啦!

▲ 睇真 D 門口的紅白剪影就會發覺有哥斯拉隱藏係入面。

▲ 牆上有哥斯拉同各種怪獸的貼紙,佢地就好似要破牆而出咁。

▲ 每張枱都有電影對白的  props,俾你影下得意既相。

拉麵有蝦味但零裝飾

以為哥斯拉主題肯定會有「哥斯拉拉麵」?咁你就錯啦!雖然話新出的特色拉麵,概念取材自 1966 的經典哥斯拉電影『南海の大決闘』,同時亦新推出咗全新 menu,不過當中一  D 哥斯拉裝飾都無,幾好食都聯想唔到哥斯拉吧!

▲ 野菜餅角包 ($28)

柔軟的角包内夾住香脆的野菜天婦羅餅,内脆外軟,而且無油膩感。

▲ 黑松露汁博多一口餃子($48)

餃子不過不失,皮唔會太厚,但都唔脆,吞完無乜特別感覺。至於黑松露汁亦唔太香,只係少少鹹。

▲ 五周年海老豚骨拉麵 ($88)

新 Menu 的重點係五周年海老豚骨拉麵,概念取材自 1966 的經典哥斯拉電影『南海の大決闘』,好有海洋的味道。中太麵加入蝦子同蝦粉,更加一點彈牙,上面更有蝦醬同海老 XO 醬製成的海老肉味噌,又鮮又辣,令海老豚骨湯底去到另一個層次。鮮蝦肉雲吞同兩隻海蝦就係整碗麵的靈魂,鮮味彈牙。

 

▲ 雪糕銅鑼燒 ($28)

雪糕的抹茶味唔太濃,亦沒有苦澀味,只有淡淡清香,配合鬆軟的銅鑼燒同甜甜地的紅豆,好啱夏天食。

依莉詩:「好唔哥斯拉」

坦白講,今次一風堂搵哥斯拉做主題好似純粹 Gimmick,無乜影相位之餘,食物都無裝飾。最特別就只有牆上的 3D 貼紙,所以就可以唔太需要因為哥斯拉而去。

 

一風堂x哥斯拉

地址:香港九龍廣東道30號新港中心2210號鋪

查詢:2957 8893

相關文章
Leave a Comment