銅鑼灣暑假好去處 — 依莉詩食完船梨精 cafe 影海底奇兵多莉

一到夏天,卡通人物就會走晒出嚟同大家放暑假,今日我依莉詩就去咗銅鑼灣食船梨精、探海底奇兵多莉啦!

食船精飲梨汁

日本的吉祥物點止熊本熊,精 Funassyi 人氣都不相伯仲,受唔少女性歡迎。今個暑假佢就嚟咗 WIRED CAFE 及 ROSIE’S CAFE 同大家見面,仲噴出大量梨汁俾大家解渴添!今次 Pop-up Cafe 的 Menu 唔多,得 3款食物、2款飲品,而且賣相都未算特別精緻,不過味道有番咁上下,而且大部份材料由日本空運來港,確保品質新鮮。

船梨精漢堡包 $98

3款食品入面性價比最高應該係漢堡包,兩個大漢堡分別夾住厚厚的福岡牛肉同照燒雞肉,配合熊本番茄同香濃芝士,既邪惡又清新,仲有埋厚薯條伴碟。$98 mos burger 都未必食到,可況佢仲有船梨精加持呢?

▲ 吉列豬扒蛋包飯$118

呢碟蛋包飯睇落普普通通,唔講唔知食材都係用熊本縣的米同蛋所造,以茄汁炒過的飯美味可口,非常開胃。至於吉列豬扒香脆鬆化,配上牛肉醬汁風味濃郁。

船梨精熱香餅$88

熱香餅以外貌取勝,軟綿綿的熱香餅畫上可愛的船梨精,仲有藍色忌廉、法國蜂蜜、鮮甜雪梨伴碟,色彩繽紛。不過兩粒士多啤梨有點怪怪的。

▲ 船梨精鮮奶咖啡 $58

鮮奶咖啡採用 3.6 牛乳及新鮮磨製而成的咖啡豆沖製,奶味濃郁,再灑上可可粉做成的船梨精圖案,試問點捨得飲呢?至於另外一款飲品係檸檬梨汁,飲落非常清甜,消暑解渴。

粉絲必買精品

除咗食,pop-up cafe 點少得精品,Tote Bag、3款杯子 同 碟 都係今次限定精品,其他地方都無得賣,粉絲們一定唔可以錯過。

更好的消息係只要點指定船梨精食品就可以免費得到一個襟章。一共六款,要儲齊就要一星期食一次啦!

依莉詩:「食物OK,唯裝飾」

船梨精係香港未必咁受歡迎,不過就非常搞鬼,動作多多,識佢一定鍾意佢。今次食物選擇唔多,貌相都唔算太精緻,不過漢堡的性價比都幾高,味道都唔錯。唯獨餐廳的裝飾唔多,得門口一個影相位,不過今次短暫登陸可以話超難得,所以粉絲們一定要去啊!

 

精 Pop-up Cafe

日期:2016年 7月 1日 至 8月 31日

地點:

WIRED CAFE (銅鑼灣軒尼詩道500號希慎廣場14樓1403-04號舖)

Rosie’s Cafe (沙田正街18號新城市廣場第三期3樓A305號鋪)

電話:23318315、25981233

海底奇兵游上水

只帶女朋友食完船梨精,可能唔夠相比囡囡放閃光彈。一於帶埋佢去時代廣場睇海底奇兵2》展覽。馬倫和 Mo 兩父子再度登場,更有一眾搞鬼好玩新角色加盟,陪同多莉一齊再闖深海展開尋親大冒險!今次展覽有 32隻 3D 模型,當中除包括一眾主角外,更有長達 4米的巨型新角色七爪魚阿亨及魔鬼魚和海龜,係仿如置身海底的世界影靚相。

▲ 位於露天廣場鐘樓區域有多莉、馬倫同 Mo仔的溫馨珊瑚礁之家,小朋友仲可以騎著長達兩米的大海龜開心合照!

▲ 至於大電視區域,電影中的全新角色七爪魚阿亨以長達4米的搞鬼造型登場。


▲ 地面有蓋廣場就設有長達 5米的巨型觸摸池,大小朋友可以同電影故事一樣,伸手到水中觸摸各式仿如真實的有趣海洋生物。
二樓大堂望上去都有 多莉、馬倫、Mo上下遙擺。雖然無得合照,不過就仿如置身海底世界!

依莉詩:「排隊影相安排好」

今次的裝飾就好似仿如置身海底世界,一座座珊瑚礁配合背景非常靚,不過如果有人經過就會大大扣分,好彩有一個展區係排隊影,保安仲會幫手揸機,咁就確保影到無其他人經過的靚相。我好鍾意呢個安排。

 

迪士尼.彼思《海底奇兵2》

日期:即日起 至 2016年7月31日 (每天早上10時至晚上10時)

地點:時代廣場 (露天廣場、地面有蓋廣場、二樓大堂)

Leave a Comment