治癒心靈!帶爸爸聽免費《龍貓》音樂會 • unwire 週末好去處

星期日就係父親節,平時爸爸工作咁辛苦就襯呢個機會等佢放鬆下,但諗好節目同爸爸去邊未呢?不妨去聽下超治癒的吉卜力名曲音樂會丫!

井上杏美《吉卜力名曲音樂會》

無論你爸爸係咪吉卜力 fans ,不過相信聽到「天空之城」的音樂整個人都一定會放鬆起來。今年的《吉卜力名曲音樂會》就邀請了主唱「天空之城」、「龍貓」主題曲及「魔女宅急便」插曲等多首名曲的井上杏美小姐由日本專程來香港獻唱!應該會好治癒呢!

日期:2016年6月18日 ‑ 19日 (下午3時 ‑ 4時)

地點:海港城 海運大廈 地下 》香港尖沙咀廣東道3號

LCX「昔日九龍Retro Kowloon」3D立體相展

聽完音樂會,可以順路帶爸爸懷緬一下過去。LCX 展出了著名電影攝影師及香港第一代 3D 攝影專家鍾有添先生,以《昔日九龍Retro Kowloon》為題拍攝的罕有菲林照片。就讓爸爸跟你來一趟時光旅行,一邊睇「3D立體相」,一邊讓佢同你重溫九十年代九龍區的社區情懷。

 

日期:2016年6月10日 ‑ 30日 (上午10時 ‑ 下午10時)

地點:海港城 LCX 》香港尖沙咀廣東道3號海港城海運大廈L3

「非遺樂在三棟屋」同樂日

如果係爸爸係客家人,三棟屋博物館的「香港非物質文化遺產中心」會係一個好地方,讓佢可以好好懷緬過去。原是客家圍村的三棟屋係同樂日設計咗一連串活動,包括粤劇化妝穿戴專區、傳統技藝示範、充滿客家風情的表演、別具創意的客家「秀」。不但可以等你爸爸過下戲癮,一嘗當粵劇花旦的滋味,仲可以向「國際金茶王」學習沖奶茶的秘技同聽聽老幼客家山歌對唱。另外,仲有遊戲攤位,大人細路都可以玩足一日。

日期:2016年6月18日 (下午3時30分 ‑ 6時)

地點:三棟屋博物館 》香港荃灣古屋里2號

VR超級爸爸父親節派對 @九龍城廣場

如果係潮爸,不妨帶佢進入虛擬實境,過一個充滿視覺及感官刺激的非一般父親節。只要係商場消費,不限金額,就可以於試玩體驗區內一同體驗至潮至 IN 的 VR 瘋狂過山車、VR星際大戰及電動平衡車遊戲。平時玩 10分鐘都唔平架嘛!可以慳番唔少啊 !

日期:2016年6月8日 ‑ 19日 (中午 ‑ 下午8時)

地點:九龍城廣場 KCP 》香港九龍城東頭村道180號

 

 

資料來源:Timable

相關文章
Leave a Comment