港女科技一週:原來直播打機最易上位做紅人

港女琴日去左個講 Influencer Marketing (網絡紅人營銷)的活動,本來諗住偷下師睇下點先做到「網絡紅人」(笑),同大家分享下架嘛,聽完之後港女覺得有一啲更有趣的資訊可以講,咁「如何成為網絡紅人」都係擺埋一邊先啦~

圖片字幕經過修改,敬請留意~

琴日個活動引述左一本美國網上雜誌上年做的調查,調查發現喺一啲讀緊中學及大學的年輕人群體入面,YouTuber 比起明星更加紅,頭 10 位的紅人只係得 Bruno Mars 及 Taylor Swift 屬於明星級,仲要三甲不入;而調查入面最紅的頭三位人兄,都係經常直播打機的 YouTuber,佢地的收入仲非常可觀添。

圖片來源: Variety

因為喺美國有咁嘅情況,而且呢個趨勢逐漸蔓延至亞洲區,所以琴日的活動主辦人就話要做好準備應付呢個 Influencer Marketing 的發展,先行係港台中物色一啲有潛質的網絡紅人,到市場有需求的時候就可以佔盡先機喇。

活動完左之後,港女捉住主辦人吹左陣水,想了解多啲佢點睇呢個趨勢。佢話爆得出黎的網絡紅人喺全世界都有一個共通點,就係大部分佢地都係直播打機出身,唔怪得之上年阿 Ben 會爆左出黎啦…

SHOCK!

港女當然唔係卿姐啦,我梗係知咩係直播打機啦!!!我 Shock 的原因應該係因為港女及港女啲朋友仔都唔係幾打機,所以真心不太明白睇人打機有咩咁開心,同埋竟然會吸引到咁多人睇,仲要全世界都一樣囉,有冇 wire 民可以解釋下俾港女知打機直播有咩咁好睇?

雖然世界各地爆得出來的網絡紅人好多都係做差唔多的內容,主辦人話內容的表達手法係會有地區性的分別。佢舉例,台灣人比較鍾意一啲比較 矯情 感性的表達方式,如果創作的內容係以「動之以情」的方式傳遞的話,台灣人較受落。而香港的情況就有啲唔同,可能係社會大環境的因素,如果內容同時事扯上關係的話,爆的機會就會大啲。

哈哈,簡單啲黎講,即係話香港人鍾意睇抽水 Post 食花生啦。

不過,聽主辦人講,Influencer Marketing 都唔係可以取代晒其他營銷形式架,因為現時 Influencer Marketing 的主要對象係 15-30 歲的年輕人,有部分都未係有好多消費能力。但隨住網絡紅人愈來愈多,影響力愈來愈大,呢種營銷形式佔的比重應該會增多。

Leave a Comment