依莉詩:「無電即換超方便!」 - Olympus 運動 Action Cam : Stylus Tough TG-Tracker 評測

提起 Action Cam 唔多唔少都希望可以防水防撞,不過好似 GoPro 咁就需要裝上外殼才能發揮功用。而今日 Olympus 推出的 Stylus Tough TG-Tracker 就聲稱可以防水、防撞、防跌,講到咁勁,我依莉詩就去咗海洋公園實試啦!

外型硬朗,防水防塵防撞

外型硬朗的 TG-Tracker 分別有黑色及熒光綠兩色,與大自然的顏色相襯,就足見佢運動相機的形象。官方聲稱 TG-Tracker 防水性能可達 30米、並可承受 100kgf 的壓力,就算係 2.1米高跌落地面亦沒有問題。此外,有別於一般電子產品最怕遇上溫差問題,TG-Tracker 在抗凍方面則達到 -10 度,即使係凍天雪地的環境下亦可正常使用。當然,我難以一次過上山下海進行測試,而拎上手, TG-Tracker 的殼的確有好堅硬的感覺,不過換來就係比超一般 Action cam 的體積大同重手。


▲  TG-Tracker 分別有黑色及熒光綠兩色,單看硬朗的外殼就知針對嚴荷的環境設計。

▲ 按鈕全部都置係機頂,方便單手控制。

超長氣拍攝,隨時可換電

平時用 GoPro 做採訪,最怕就係好快無電。而 TG-Tracker 不單聲稱擁有長達 90分鐘的攝錄時間,而且可以換電,咁只要帶多幾舊電就唔洗下下就住就住咁拍。萬一真係唔記得帶電都可以用 USB 即刻充電,雖然官方唔建議咁做,不過非常時期用非常方法嘛!而我今日短短續續拍了 20條 10-30秒的 FHD 片,TG-Tracker 仲有 2/3 的電,可見都算幾襟用。

▲  TG-Tracker 可以更換電池,咁就唔怕拍拍下唔夠電,錯過精神畫面。

▲ 附送的手柄唔只好似槍咁型,仲內置自拍鏡,相當貼心。

▲ 只要分開轉接器與手柄,就會發現接駁方式與 Go Pro 相同。即是說,轉會的朋友可以直接使用  Go Pro 的配件,而唔需要再購買。

廣角鏡頭攝錄更多影像

至於規格方面,TG-Tracker 所配備的 204 度廣角鏡頭(f/2.0)算是較為少見,甚至比我地雙眼見到的還要多,拍攝時就連身邊朋友的樣都可以睇到。而感光元件為 800 萬像素 CMOS(1/2.3),並配備 Truepic TM VII 影像處理器,可以拍攝最高 30 fps 的 4K 影片。因為係廣角鏡頭旁邊扭曲就必然,而係光線充足的情況下,拍攝相當清晰,不過係較暗的環境下影像似乎有不少雜訊。

 

▲ TG-Tracker 有一個 1.5 吋 LCD 螢幕,可以睇到拍攝緊的影像。

▲ 落水時為減少水中折射的影響,需要換上水中鏡頭保護套。同時亦需要更改拍攝的闊度。

▲ 雖然係較暗的環境下影像似乎有不少雜訊,幸好鏡頭上方有 LED 補光燈,提供足夠光線。

多個環境參數,記錄影像以外資料

比較有趣的是,TG-Tracker 內置現場環境感測系統,拍攝的同時會記錄緯度、方位、大氣壓力、海拔高度、溫度及加速數據。除了可以保留更加影像以外的回憶,TG-Tracker 亦會利用數據作相機的微調,例如感應到相機處於 50cm 深的水時會自動切換至水中白平衡及水中拍攝模式。

▲ 只要安裝相關的 App 就可以睇番拍攝時的環境資料。



▲ LCD螢幕會顯示指南針、水平儀同高度數據。

 

依莉詩:「無電即換超方便!」

雖然 TG-Tracker 有成 180g,以 Action cam 嚟講都幾重。不過佢唔洗裝外殼都已經防水、防塵、防撞、防寒,都幾勁。而我覺得最好就係有得換電。平時用 GoPro 做採訪,最怕就係好快無電。而 TG-Tracker 不單聲稱擁有長達 90分鐘的攝錄時間,而且可以換電,咁就唔洗下下就住就住咁拍。萬一真係唔記得帶電都可以用 USB 即刻充電,隨時可以救我一命。

 

售價:$2990 (5月27日上市)

查詢:2376 2150

相關文章
Leave a Comment