有好多「珍藏」硬碟唔夠位?10TB 硬碟俾你慢慢 Save

唔少 wire 民都會有好多「珍藏」,不過質素越高就需要越多空間,以往一條片可能只係幾 GB,但今時今日如果 Blu-ray 可能已經要幾十 GB,唔洗幾耐都已經打爆 6TB 硬碟。雖然好多個人或者企業都已改用雲端用作儲存資料,不過對於企業用來說,使用傳統硬碟始終會比較安全。現時市面上硬碟容量最多只得 8TB,對於一般大公司來說容量根本不足夠。

HGST Ultraster He10 就進一步將單一硬碟容量提升至 10TB,更是全球首個採用「PMR(Perpendicular Magnetic Recording)技術」的 10TB 硬碟。當中的第三代 HelioSeal 技術,氦的密度只有空氣的七分之一,減少了空氣阻力和密度,大幅降低讀寫時的磁頭摩擦,使運行更加平穩,相比於 8TB 空氣硬碟容量及可靠性提高 25%。至於規格方面,呢款硬碟具有 SATA 6Gbps 及 SAS 12Gbps 兩種版本,轉速同為 7,200RPM。還加入 4Kn 以及 512e 格式的支援,Data Buffer 為 256MB,讀取速度部分為 249MB/s,而寫入部分則是 225MB/s,平均故障間隔則高達 250 萬小時。

 

建議售價:$5,100

查詢:漢科(3626 9899)

Leave a Comment