恩想 : 黎明公關事件,你以為「真」係咁簡單 ?

 

黎明公關事件,在 Facebook 被各大傳媒及網民 (包括我 unwire ) 洗了多日版, 多數評論都是讚他夠真及勇於承擔,但其實最終原因的背後功臣是另一樣

天恩看到很多 PR 專欄都很欣賞黎明處理手法,甚至教導後輩日後以此做 case  例子好好學習之類。但現實情況是,即使你肯「學習」最終你會發現根本沒甚麼作為,因為黎明身上有的某種元素係你。地。冇。就係,佢係老闆 ! 仲係一個有公關天才的老闆。

 

網絡時代一切要快,任由你公關技巧有多強,你都未必能第一時間可以企出來作回應。黎明是公司老闆,所有的事自己話事,喜歡怎回應就怎回應,用不著別人管。

一般 PR 甚至很多打工仔所遇到的難題,是一層層的人事架構,無論是自己公司或客戶,都需要拿取很多層的 YES 才能出手。公司越大要決定事情的速度就越慢,每一項對公眾的決定,背後不知要開多少個會才能通過。但最慘的就是,即使通過那麼多會議,出來的往往都不是最好的應對方法。

我當你「黎明」上身,想出了好的公關點子,但你的上司能否有跟你同等的智慧以及勇氣去嘗試呢? 你客戶又會否認同你的 idea ? 天恩聽過現實職場情況如下:

老闆或高層無料,將你的 idea 當成垃圾,胎死腹中的佔大多數。又有一D 一心只想逗份糧的高層,怕揹鑊乜都一切照舊、有的更好笑,佢地心底好認同你,但因為你係一個小職員,他絕不會完全認同你的所作的一切,是因為怕上面覺得佢不如一個o靚仔,所以千方百計然後從你的 idea 上吹毛求疪地找一些地方出來叫你改,但其實有時改一改,整個 style 就玩完。

最 _ _ 的是,當有日你的 idea 真係 work ,佢班高層又會返出黎同老闆搶功勞,又懶客氣咁講「呀 XX 其實都唔錯,條計係佢諗(無得唔認係佢,因為之前交 report 怕衰左揹鑊所以 idea 唔會話自己想的) ,但差一d d 經驗,我幫佢執一執咁啦,哈哈哈」

商業上唔係好多野,往往唔係你想就 OK ,要成功,你的上一層,甚至 N 層必先亦要有同等的智慧。但現實係殘酷的,無能老闆同高層佔了地球大多數。這件事換了是敢言的 Eason 做主角結果又係點 ? 多年前 Edison 事件大家都應該猜到一二。無論歌手性格有幾真,在一個大機構中他的工作就是唱好歌,保持個人型象,並沒有權力決定其他野。

 

世界上有一個集靚仔、真誠、有智慧、習慣面對鏡頭的老闆 – 除左黎明之外,你認識的有幾多 ? 打工仔共勉之。

 

Leave a Comment