滿記玩埋 Pizza ?!$48 食榴槤芝士 Pizza 挑戰重口味

女士們就係咁複雜,又要食甜品,又要怕肥,奈何愈邪惡的甜品就愈吸引。今次港式甜品店滿記就捉住女士們的心理,推出全新品牌 Sweetish ,並打造分別以健康同邪惡為主調的甜品。面對天使與魔鬼的誘惑,我依莉詩又會撐邊隊呢?

魔鬼 Pizza 超邪惡

食乜都好,相機食先才是王道。根據唔知乜定律,甜品愈邪惡亦愈吸引,就好似呢個魔鬼 Pizza 系列,由榴槤芝士  Pizza 為邪惡軸心,吸睛之餘,濃郁滋味,令人欲罷不能。

▲ 榴槤芝士 Pizza $48/個

榴槤向來都係令人又愛又恨的食物。呢個 Pizza 將清香的金枕頭榴槤果肉混合忌廉芝士,厚厚咁塗係 3mm薄的麥香餅底上,再灑上 mozzarella cheese,用料十足。

▲ 熱辣辣的 Pizza 不但散發出陣陣榴槤香,加上拉絲效果已經滿分。

▲ 因為用金枕頭,榴槤味唔算太濃,食落有淡淡清香金甜,同時有食到芝士的少少鹹味,非常配合,亦唔會太膩,一個人可以食半個呢!

▲ 士多啤梨棉花糖 Pizza $48/個

棉花糖可以話係甜品中的邪惡之最,焗到半溶的棉花糖鋪滿批底,再加上忌廉、朱古力醬同大大粒士多啤梨,層次豐富,滿口幸福感。不過我都要比定心理準備大家,棉花糖甜品向來都係令人有咬下去的衝動,不過真係唔食得多,因為真係甜到膩,如果想食,最多搵多幾個人一齊分享。

▲ 鮮雜果 Pizza $48/個

未必個個都接受到太甜的甜品,呢款以塗滿草莓、奇異果、藍莓及紅桑子的 Pizza ,除咗七彩繽紛,而且甜甜酸酸,好開胃。

▲香蕉榛子朱古力 Pizza $48/個

香蕉同朱古力永遠係絕配,呢個 Pizza 有香蕉、肉桂、碎果仁 同 朱古力醬,食落並無棉花糖 Pizza 咁甜,但就有濃厚的味覺衝擊。

▲ 焦糖蘋果 Pizza $48/個

薄餅表面塗上吉士及忌廉芝士的混合醬料,再排上片片肉桂蘋果、金寶脆脆及焦糖醬,金黃色的焦脆外觀令喜歡香甜蘋果的食客垂涎欲滴。

天使乳酪太健康

食完咁多邪惡甜品,係時候介紹番健康甜品。呢系列的乳酪樽同特飲不但以新鮮生果 mix 而成,款款都係低脂低卡、含豐富營養素,作為早餐、quick lunch 甚至下午茶都十分適合。

▲ 希臘乳酪樽 $42/杯

香蕉燕麥乳酪樽、彩虹雜莓乳酪樽、熱帶水果乳酪樽、陽光紅柚

4款希臘乳酪較普通乳酪有更高蛋白質及鈣質,乳糖亦較少,配合香蕉、雜莓等水果 及 高纖有營的奇亞籽,口感豐厚,而且有高度飽腹感。

▲ 健康有營飲品 $36/杯

另外一系列就係生果特飲,每款都由鮮果加入希臘乳酪打成,每杯約 200 至 260卡路里,有足夠營養之餘亦給予適當熱量。早上上班上學前及下午茶時段,飲用一杯清新的鮮果特飲,美味又飽肚。

轉打新派甜品

講番呢間新開的甜品店 ,不但一改以住滿記的形象,以年青飲食為主。餐廳設計更走簡約北歐風,淡淡原木色調,明亮舒適。不過餐廳只有 50個座位,唔算太大,宵夜時段可能要排隊呢!

▲ 餐廳只有 50個座位,唔算太大。

依莉詩:「榴槤 pizza 比想像中好食」

甜品店食 Pizza 已經好特別,仲要係榴槤芝士 pizza 就更重口味,好彩因為用金枕頭,榴槤味唔算太濃,我唔太食榴槤都覺得好好味,食左半個呢!至於天使系列方面,健康得嚟唔會話無味或者難入口。特別係抗氧奇蕉特飲,新鮮的香蕉同奇異果配合得好好,飽肚之餘得 230 卡路里,應該係好好的早餐。

 

美味指數 ★★★☆☆

 

Sweetish by HONEYMOON DESSERT YOHO MALL 

地址:元朗形點二期 3樓 A315B 號鋪 (元朗西鐵站 F出口)

電話:23254049

營業時間:星期一至星期日(上午 11時至晚上 11時)

相關文章
Leave a Comment