小黃鴨游到香港啦!依莉詩親試屯門 / 尖沙嘴 B.Duck Cafe

可愛的小黃鴨 B.Duck 最近就由澳門游到香港,係 V City 開設主題 Cafe,唔單止有萌爆造型咖喱飯,仲有  B.Duck 精品賣。身為屯門友的依莉詩當然第一時間去試食啦!

到處都係鴨鴨蹤影

望住 V City 間 Izumi Curry 由初初出薯蛋頭 Cafe 的時候大排長龍,到最近餐廳的食客寥寥可數就知係時候轉主題啦!估唔到今次輪到啱啱係澳門開完主題 Cafe 的 B.Duck 接管。同上次薯蛋頭 Cafe 一樣,店內的佈置相當用心。除了門口有大大隻廚師 B.Duck 坐陣,店中間仲有隻浸緊咖喱汁的 B.Duck,相當搞鬼。此外,牆上的裝飾、旗仔、枱面同餐墊都有 B.Duck 出沒,入到去完全被小黃鴨包圍。而且幾乎每一張枱都有一隻 B.Duck 公仔陪你食飯,就算要自拍都唔洗輪住影,非常貼心呢!

▲ 店內幾乎每一個角落都係 B.Duck 的蹤影,沾滿黃氣。

▲ 正中間的立體 B.Duck 更係亮點,入到去唔係唔影嘛?

▲ 梳化排滿 B.Duck 公仔,等你食飯都可以攬住佢。

▲ 4款唔同嘅餐墊好打耳架!不過粉絲們唔好係食飯前偷偷拎走啊!

▲ 杯墊同樣都有 4款,係咪好想即刻叫 4杯凍飲呢?

係咖喱中暢泳的 B.Duck

黃色鴨仔總帶俾人歡樂的感覺,或者係因為容易令人諗起細個沖涼的快樂時光吧!而今次的菜單大部份都係有湯或者汁,主角 B.Duck 就以不同的形態係食物中暢泳,俏皮可愛。

▲ 雞蛋煙肉沙律 $79

鴨形的蛋係沙律中間出現,配合紅色的車厘茄同煙肉、青綠色的蔬菜,色彩繽紛,就算揀飲選食的小朋友都無法抗拒。

▲ 白汁海鮮飯 $119

黃色的飯搓成立體的 B.Duck 浮係白汁中,加埋西蘭花同紅蘿蔔等配料,健康又開胃,最啱夏天食。

▲ 吉列豬扒配太陽蛋咖喱飯 $129

Izumi Curry 出名賣日式咖喱,B.Duck 又點會唔去咖喱上面游水呢!望住佢游到伸手伸腳,就知 D 咖喱好好味啦!

▲ 特製牛肉飯 $109

B.Duck 實在太貪玩啦!搞到自己成身都係牛肉汁,唔係個橙色嘴都唔認得係佢。牛肉中的味道甜甜地,非常開胃,西蘭花中和到牛腩的膩。我未試過食晒成個飯都仲想食架!

▲ 豚肉丼 $89

呢個 豚肉丼好可愛,白色的鴨 pat pat 係豚肉中間撐撐下,令我諗起迪迪尼個隻唐老鴨啊!

▲ 鮮果配窩夫 $49

甜品方面今次比較少,只有鮮果配窩夫一款。坦白講,外表上唔算吸引,鮮果亦只有一粒士多啤梨,幸好窩夫內脆外軟,加番唔少分。

▲ 巨峰梳打特飲 $35、芒果沙冰 $55

兩杯凍飲中最特別就係巨峰梳打上的黃色 B.Duck 沙冰,浮浮下相當可愛,不過佢好快會沉,要影相就快啦!至於芒果沙冰上的 B.Duck 係朱古力牌,一樣可愛。而重點就係叫凍飲會送 B.Duck 杯墊同攪攪捧,好吸引呢!


▲ 為左今次 B.Duck Cafe,餐廳特別訂製了 B.Duck 塑膠餐具同杯,只要購買任何主餐就可以加錢換購啦!

唔洗出市區掃 B.Duck 精品

餐廳外有一間細細地的 Pop-up Store,售賣各式各樣的 B.Duck 精品,食完飯的粉絲一定要去望下。不過 B.Duck 的精品其實係專門店都買到,唔算太稀有,如果唔係食飯,純粹為買精品就有更多地方可以選擇了。

 

▲ 餐廳外有一間細細地的 Pop-up Store,食完飯的粉絲一定要去望下。

▲ B.Duck 結婚公仔 ($698) 超得意,新朗隻手超短啊!

▲ 仲有好多唔同造型的 B.Duck 錢罌 ($268),等小朋友訓練下儲錢的習慣。

▲ 呢兩個 B.Duck  書皮仔($368) 上面有隻毛毛 B.Duck ,係就係可愛,但落雨要小心 D ,唔好整濕啊!

▲ 望到呢對小朋友鴨鴨毛毛拖($138) 真係心心眼,仲送埋個袋添!
▲ 大少少的 Fans 可以揀呢系列的袋 (左$398、右 $298),可愛又型格。

依莉詩:「B.Duck 帶比人好歡樂!」

B.Duck 係帶比人歡樂的卡通人物,一雙閃爍的大眼睛加埋肉呼呼的橙色厚唇,望到都已經想笑。今次無論店內的佈置定食物的裝飾都七彩繽紛,又有 B.Duck 公仔陪你食飯,入到去就好似番咗小時候一樣。食物的貌相相當可愛,一隻隻 B.Duck 係醬汁上游,好有夏日的氣息。同時醬汁同蔬菜非常開胃,好啱夏天食,不過性價比略嫌有點低,我食完個牛肉飯好似唔夠飽,如果係男仔可能要食兩個餐啊!

 B.Duck Cafe by Izumi Curry

地點:屯門 V City (2016年 4月9日 起 為期 3個月)

尖沙咀 Mira Mall (2016年 4月9日 起 為期 3個月)

相關文章
Leave a Comment