型爆 行山運動錶 x Android Wear ! Casio WSD-F10 開箱評測

之前我們都報導過 Casio 發佈了他們第一款 Android Wear 智能手錶 WSD-F10,雖然未有挾著 G-Shock / Baby-G 嘜頭,但單係「智能錶」呢三個字都已經夠「照」。但究竟上手用落係點?Edward 就即時從水貨舖入手,究竟 $4,780 買隻智能錶值唔值?以下 Edward 就同各位 wire 民分享一下。

WSD-F10 開箱直擊

這款 F10 智能手錶,香港 CASIO 仍然未引入行貨,暫時只有少部分國家已推出,而且主力只是在網上發售,所以抵港的貨源都唔多,今次 Edward 入手的正是日版,現在就先為 unwire.hk 讀者們帶來開箱直擊啦!

▲到手了!開箱吧!

▲翻睇盒背,已經見到 Made in Japan 幾個極吸引的字。

▲一打開盒就在左邊見到隻 CASIO WSD-F10 了!而右邊主要是介紹它有什麼功能。

▲再向下睇,就見到一包嘢同埋一個白盒。

▲「一包嘢」內自然是說明書啦。

▲另外白盒內的就是火牛及充電線。

▲火牛是 1A 電源輸出的,足夠為手錶充電。

▲拿起隻錶,unwire.hk 讀者可以見到是紅色設計,Edward 幾鍾意。

▲上面印有大大隻字 CASIO。

▲撕開包裝貼紙。

▲完成開箱了!

▲錶身右側有 3 粒制,分別是 TOOL(工具)、開關制及 APP(程式)。

▲而左邊就是充電頭及環境感應器所在位置。

▲充電線是採用磁吸式,一吸就可充電,而且都算 OK 實,唔 fing 就咁吊住的話是不會甩的。

▲另外店家亦入手了黑色版本,但Edward 就比較偏好「紅黑紅紅黑」的版本(當然橙色是最靚可惜店家無入貨)。

▲開電源了!可以先後見到 CASIO 同埋 Android Wear 大大隻字。

▲開始設定。

▲有中文介面,仲要係香港,正!

▲然後與筆者的 Samsung GALAXY S7 edge 配對(當然要事先在手機下載 Android Wear 的 APP 啦)。

▲之後手錶會與手機進行同步。

▲等待的時候,手機一邊會要求用家允許 Android Wear 讀取你的通知、個人資訊等,按下確定就可以了。

▲另外,如果不想手錶與手機在休眠時斷開連線,可以開啟這項功能,不過會比較耗手錶的電就是了。

▲此時手錶應該已出現此畫面。

▲在手機的 Android Wear 就可以見到此畫面,就代表設定成功了!

▲值得一提的是,手錶啟動後應該已接收到第一個系統更新,筆者建議各位 unwire.hk 讀者可以更新,應該是無伏的(不過最好接駁著火牛才進行更新)。

手工幾好錶面勁大!

其實之前有唔少品牌都推出過智能手錶,不過如果講靚仔同有型始終唔多,而 CASIO 一向都有推出運動型手錶,今次推出的 WSD-F10,Edward 戴上手第一感覺:錶面勁大!事實上,它擁有 1.32 吋的特大錶面,視覺上確實好震撼,尤其是對於喜歡行山的人來講,大錶面可以容易睇得清楚資料,實用性都好高。另外,錶帶相比 G-Shock 系列來講,似乎無咁硬,柔軟度較高,戴上手雖然比較大隻,但都幾舒服,而且都唔算太重(對男士而言)。但對於女士,尤其是手臂較幼的人來說,就可能會感到太重了。不過如果講到設計,Edward 就覺得缺少了 G-Shock / Baby-G 系列那種「潮」味,如果平常用來襯衫,似乎只是一般。

▲F10 錶面真係好大!睇字都幾清楚。

▲與同事的 Samsung Gear 2 比較,就可以見到 CASIO F10 錶面大到有幾誇張。

▲再拿部 iPhone 6s Plus 的機背來比,仍然覺得好大。

▲值得留意的是,F10 是不能這樣平放在檯面的。

MIJ 值回票價?

可能有些 wire 民會話:嘩!成差唔多 5K 買隻智能錶,會唔會太貴呀?Edward 可以同各位 unwire.hk 讀者講:其他品牌筆者可能會嗌貴,但呢隻 CASIO 筆者覺得都算合理。首先,它是 MIJ(Made in Japan;日本製造),單是這一點已值一千幾百了吧?其次它的耐用程度確實很高,不但符合美國軍用級水平,擁有高防跌、防撞、防震、甚至可在不同極端環境下使用。此外,在防水上它不只是生活防水那麼簡單,而是可以戴著潛入水深最多 50 米的地方使用,對於喜歡玩潛水的用家來講,應該會幾 like!加上它內建了不少感應器,包括:高度計、指南針、氣壓計等,還可顯示日出日落以及潮汐漲退時間,這對於喜歡行山的 wire 民來講,應該是最體貼合用的隨身裝置。

▲MIJ 日本製造,相信是不少 wire  民心目中的質量保證!

▲F10 擁有防水功能,可以最深在 50 米水深內使用,平時用水龍頭沖水或者落雨個時用就更加無問題啦。

為運動愛好者而生!

正如筆者所言,CASIO 這款 WSD-F10 是為運動愛好者而存在,不只因為它設有多種感應器,而且還有不同的模式供大家選擇:單是運動模式來說,已有 3 種選擇:遠足、釣魚及踏單車,此外亦有不同的顯示方法,可以將多項資料顯示在同一個錶面上,令大家不用按來按去,一舉起手已經可以看到想睇的資料。加上前文提及的防水、軍用級耐度功能等,如果你是運動家或者行山愛好者,應該會覺得好好用。

▲按下 TOOL 鍵可以看到幾個模式:指南針、高度及氣壓。

▲另外如果下載了 CASIO MOMENT SETTER+ APP,還可以看到幾個綜合資料顯示介面,可以同一時間看到潮汐漲退及日出日落的時間。

▲筆者指攝了轉換顯示模式的影片,大家可以看到操作上十分暢順,動畫亦頗吸引。

▲不過要留意的是,在香港 Play Store 暫時不能下載,要下載就只能在網上找到 apk 再手動安裝(下載連結可按此)。

▲安裝後同樣會要求用家允許權限。

▲進入後大家可以自行設定喜歡的錶面設計,以及錶面上顯示的內容。

▲按鍵功能亦可自設,例如:APP 按鍵預設是顯示天氣。

▲出來的效果就是這樣。

▲但大家可以改做其他功能,例如:筆者就比較喜歡用來啟動不同的運動模式。

▲改動後,就可以叫出行山、釣魚及踏單車 3 個運動模式。

▲預備好後,點按 Start 就開始記錄,值得一提的是筆者覺得都算幾準,我開始了踏單車模式,然後在辦公室走來走去,但感應器知道我不是在踏單車,所以未有開始記錄,等了一會還關閉了此模式,可見它記錄的數據應該會比用手機內感應器記錄更準確!

▲另外,在這個 APP 內還可設定多項細項,例如:到達指定高度時自動顯示所在位置的高度,又或者感應到停止時自動顯示所在位置的高度,十分有趣。

特有省電功能正常使用兩日充一次電

既然為運動愛好者而設,相信大家都好關心電量。CASIO WSD-F10 的熒幕雖然大,但就設有雙層熒幕設計:設有黑白熒幕層及彩色熒幕層,前者用來顯示日期及時間,而後者就用來顯示較漂亮或顯示資料較多的錶面,又或者其他提示、短訊及目錄等。如果單純用黑白熒幕層顯示日期時間,不但在大太陽照射下都可以睇得到熒幕顯示,而且使用時間可增至 1 個月,但大前提是沒有接駁任何智能手機!至於一般情況下,根據官方資料表示,如只使用彩色熒幕層,使用時間仍最少有 1 日;如混合使用彩色及黑白熒幕層,就可增至最少 2.5 日;如單純用黑色熒幕層(即是影院模式),更可增至最少 3.5 日!這個使用時間,以 Android Wear 智能手錶來說,確實是不錯了!

▲F10 錶面是大,但其實在 Android Wear 智能手錶來講都算省電。

▲想再慳電啲,佢有款叫做「2Layers」的錶面,可以用黑白 mode 顯示時間日期,最長可以用足一個月先要充電(官方資料)!

▲不過錶面就只係得黑底白字同埋白底黑字揀,筆者覺得黑底白字睇落舒服啲。

▲效果就係咁,其實都好清楚!

▲不過佢嘅彩色熒幕層仍然是可以啟動的,只要按一下開關制就可以變番彩色跳字鐘,長按就可以叫出 Android Wear 目錄。

會唔會太大?男同事:正!女同事:咪搞!

其實 CASIO WSD-F10 望上去,正如 Edward 前文所言,第一個感覺就是:好大(個錶面)!但大家都知道,大唔大確實是因人而異,男、女用家亦各有不同意見。筆者就訪問了 2 位 unwire 男同事及 2 位 unwire 女同事,看看他們又覺得如何?

duncan:差電位似甩咗粒制

我覺得戴上手佢錶帶比我戴住隻 G-Shock 軟,感覺舒服。另外熒幕方面,係有少少大但男士來講可接受,而熒幕亮度方面,如果唔著睇落好舒服,著咗反而太光。設計方面,我覺得還好,但差電位做得太差,感覺好似甩咗粒制咁!至於氣壓計、高度計個啲,其實我比較少行山,最多都係跑步,好多功能都用唔著,最多都係用距離、速度個啲功能,用成差唔多 5K 去買覺得唔太值。

Aqua:錶面大睇得舒服

我一向鍾意行山,錶面大幾 like,睇得清楚又舒服。另外好多錶個鉸位都會頂住前臂同手掌交界個舊細骨,但 F10 就無呢個情況,戴上手幾舒服同平滑。

功能方面,指南針同高度計幾有用,可以知道行到幾高,仲有幾耐先到山頂;而指南針一郁就睇到方向,幾方便。至於氣壓計,係香港最高我行嘅山都係海拔 900 幾米的大帽山,無乜用,如果去到外國行海拔 4 千米以上的高山,先至用得著。但 F10 始終太貴啦,成 5k,唔捨得買。

Bowl:唔靚!唔會買!

我嘅評語好簡單:好大隻!好核突!唔會買,完!

妍嫣:太大啦!唔會考慮!

隻錶唔算太重,感覺幾好。但個錶面太大啦,個直徑同我手臂粗度差唔多,我扣都要扣到最入個格先至戴到,如果手臂再幼啲嘅女士根本唔洗戴!

另外佢有咁多 sensor,但偏偏無咗心跳偵測,好失敗囉!其實我戴錶主要都係睇時間,所以用開都係簡潔為主,呢款一來太貴,二來太多功能,好多都用唔著,始終我唔係專業運動員,投資幾千蚊買隻錶,唔值囉!

Edward 總結:錶面太大!運動員向!

測試了半日, Edward 確實有少少後悔入了手 CASIO WSD-F10。作為曾經是 G-Shock 支持者的我,戴上 F10 呢款錶,感覺真係太大,就算筆者是男士用家,雖然隻錶唔算重,仍然覺得「撐」唔起,好 bulky!至於功能方面,筆者平時都鍾意行山,但佢嘅功能感覺太專業了,我又未去到要挑戰喜馬拉雅山或者少女峰巔峰個種專業行山者,所以感覺與同事們一樣,要投資成近 5K 去隻錶度,真係好唔捨得。試完之後,筆者還是「乖乖地」去買番隻 G-Shock 算了,有讀者會肯接手嗎?LoL

售價:$4,780
查詢:L&T( 2396 4488)

相關影片:

Leave a Comment