慘叫+炒車!試玩 JetOne 電玩體驗館

VR 聽就聽得多,唔知大家玩過未?最近 APM 6樓開咗體驗館有得玩唔同的 VR 遊戲同賽車模擬器,今日我依莉詩就同水哥一齊去試玩啦!

動感模擬賽車

呢間體驗館係商場,開放式設計就可以平時 D 遊戲機試玩場咁。分別有兩部賽車模擬器同一部 VR座位。賽車模擬器有一個大電視同座位,用軚盤同腳踏控制架車,模擬賽車的感覺。不過呢度就逐樣收費,當中模擬賽車 15分鐘 $120,如果想雙人連線每人要加 $50,抵唔抵玩就見人見智。

▲ 軚盤有多個按鈕等你控制賽車,如果係新手,校自動波就無需理會。

水哥短評

賽車 game 好有真實揸車嘅感覺。雖然我有車牌,不過發覺賽車難過揸普通車呢。

依莉詩短評

呢部比起我上年暑假係新城市廣場試過的模擬器無咁逼真,因為只有一個 Mon ,而且張凳唔識郁。呢部反而更加似街鋪玩的賽車 game ,不過好處就係易控制 D ,特別對於我呢 D 無乜方向感的人,揸到一個圈已經好開心。

4D 動感 VR 座位

呢個半球狀的座位唔單止會有風出,仲會隨住 VR 播放的影片而郁動,令模擬玩過山車等機動遊戲更逼真。另外,座位仲有控制桿,可以模擬係飛機上面玩射擊 Game,非常刺激。收費方面 15分鐘 $60,可以揀兩個遊戲。

水哥短評

VR 原來加埋張櫈真係好暈,而兩個遊戲比較,我鍾意 VR 櫈多 D ,因為佢真係完全呃到我大腦,好似真係玩緊機動遊戲咁。

依莉詩短評

呢個 VR 座位相當刺激,同上星期玩的 Samsung 動感戲院 不相伯仲,一樣咁逼真,衝落去的時間 feel 到有離心力,嚇到慘叫。不過呢個體驗館咁 Open,唔知嘅人見自己座係位無啦啦尖叫都幾尷尬。

JetOne VR

地址:觀塘 APM 6樓 (三聯書局對面)

營業時間:星期日至四 12pm – 10pm、星期五、六 及 公眾假期 12pm – 11pm

Leave a Comment