觀塘 759 阿信屋飯堂 依莉詩「中伏」記

觀塘出名多嘢食,而 759 阿信屋好似都想係呢區想分一杯羹,繼麵包工房、車仔麵、雲吞麵、茶餐廳之後,推出《759飯堂》,聲稱為打工仔提供廉價的碟頭飯咁話。我依莉詩就同兩隻 Unwire 白老鼠一齊親身試食,睇下性價比如何先!

枱夠疏,坐得算舒服

可能係新開幾日,加上門口唔明顯,所以我地兩點去到飯堂都唔洗點等位。雖然話係飯堂,不過格局比較似茶餐廳,中間係圓枱,旁邊係卡位,環境都算光猛,枱都唔算密,坐得算舒服。而且店內有廁所,唔洗轉入後行先去到,加上新開業,都算乾淨。

▲ 同好多工廠飯堂一樣,759飯堂要行條窄樓梯先落到去。

▲ 中間位都算多,而且枱與枱之間都唔算密。

▲ 旁邊係卡位,最多可以坐 6個人。

 

▲ 水吧同普通茶餐廳無大分別。

茶記價錢,燒味偏貴

雖然阿信屋聲稱為打工仔提供廉價的碟頭飯,不過我地去到就發現價格並不便宜,一個午餐成 $45,常餐都係 $38,有翠華的級數,而且燒味單拼都 $35。本應以為等下午茶可以食平 D ,但呢度唔似一般飯堂,下午茶係無炒粉麵,只有小食,不禁令人覺得「比得呢個價錢就唔食阿信屋啦!」

▲今日 Lunch 的款式,大約 $45 ,觀塘黎講都係普通價唔算平。

▲ 常餐要 $38,比得上翠華。

▲下午茶無炒粉麵,只有小食。

 

 

▲ 3餸車仔麵 $35,入面有豬軟骨、牛腩、豬手,睇落都唔差。

▲ 不過三個人埋單成舊水真係有 D 貴。

同事試食報告

講咗咁耐,係時候到重頭戲,試食!

艾露貓:「份量太少,好似無食過嘢咁 !」

我叫咗走蝦佢無走已經哈哈哈…D 飯仲好似蒸咁,一D鑊氣都冇。不過都算,打工仔食 Lunch 都係為飽肚,所以一間飯堂最緊要睇佢大唔大碟,但呢碟揚州炒飯的份量仲少過隔離飯堂個下午茶,好似無食過嘢咁,咁就用咗 $45,之後仲要去隔離買多個 Mos Burger 先夠飽,唉!

Edward:「咖哩無咖哩味,奶茶無奶茶味!」

個咖哩牛腩飯 D 牛腩都算淋,不過就無咖哩味,好似只係椰汁加咗 D 色水咁,最失望就係無薯仔,無咗個靈魂。至於杯熱奶茶的奶味同茶味都唔夠,而且好粗糙。最過份係,飲完我想拎杯水都無。

▲ D 咖哩只有牛腩同洋蔥,無薯仔有 D 失望。

▲ 白飯中的兩舊菜,真係少得可隣。

依莉詩:「唔食慣濃味都 OK」

車仔麵的餸都算多選擇,豬軟骨、牛腩、豬手都有,算幾多嘢揀。而醬汁只得沙嗲、咖喱同麻辣,唔食辣就只得清湯,好淡。至於我揀的豬軟骨、牛腩同魚腐都無乜味,唔食慣濃味都 OK 嘅,不過呢個價錢,觀塘廣場有幾間車仔麵仲好食啊!

▲如果要加醬汁只得「沙嗲王」、咖喱汁同麻辣醬,如果唔食辣無腩汁揀,好淡味。

▲ 豬軟骨同牛腩都係白烚,無乜味。

 

地址:九龍觀塘成業街15-17號成運工業大廈地下1號
營業時間:星期一至日7:00am ~ 8:00pm

Leave a Comment