中環平食好嘢! 依莉詩試 7-Eleven 概念店 7 大美食

以前想係金鐘食 D 平平地又有質素的嘢好難,自從上個月 M記概念店推出自助沙律後,最近就輪到 7-Eleven 概念店開業,而且仲針對愛健康同創意的 OL 推出了唔少食品。今日我依莉詩就親身去品嚐一下。

 

 

有位座唔洗再立食

7仔有熟食其實唔係咩新嘢,不過位於力寶中心呢間概念店集 Café 同便利店於一身,係 1,400呎的店內,設有室內同室外座位,並提供 30分鐘的免費 WiFi服務,買完嘢可以坐底慢慢食。亦因為概念店走時尚型格路線,所以裝修上一改紅、綠、白的元素,轉以黑、啡色為主調,配合昏黃柔和燈光 及 木系餐桌,令感覺倍感舒適。不過唔講真係以為自己去咗另一間連鎖 Café。

 

▲ 店內設有座位俾人慢慢坐,終於唔洗再立食。

▲ 戶外的坐位寧靜,我去到的時候有唔少人係度傾生意,所以盡量影部份無人坐的位置俾大家睇。

新鮮食品更具特色

對於我呢 D 經常走來走去的窮人,7仔的撈麵、三文治絕對係救命之選,但係得金鐘番工,食頹餐都要頹得健康、頹得有質素,所以呢間概念店就推出了多款獨家美食。

 

1) 飽肚之選-自選 Noodle Bar

如果肚餓想入嚟食撈麵,要講聲 Sorry,因為呢度提供的是高級版 Noodle Bar,麵底變成日式拉麵、烏冬、米線及韓國水晶粉 4款,湯底就有雞湯、蕃茄湯同期間限定湯底選擇,最低消費 $28。你仲可以加配 20款配料,當中包括瑞士雞中翼、泰式香茅魚餅、越南扎肉、溫泉玉子、日式叉燒及韓國泡菜等每款配料由$5-$10不等,豐儉由人。

▲ 比起撈麵,呢度的確有更多選擇,不過 3餸麵加嘢飲,一餐都成 $50-60 架!而我特別推薦韓國水晶粉,麵條彈牙又特別,最少唔似烏冬、米線咁大路。

▲ 幸好就算咩都唔加,淨麵都有 D 雜菜跟埋,我呢個非金鐘人都總算食得起。不過值得一讚的是,湯同麵係分開裝,一來唔怕淋晒,二來怕熱又想速食就可以落少 D 湯。

2) 港式小食新創意-黑松露腸粉

呢度都有港式小食,不過腸粉唔再落甜醬咁簡單,黑松露腸粉 同 海皇醬腸粉 聽落就夠番貴氣,味道亦非常特別,鹹鹹香香的醬汁配上白滑腸粉,每份$25,連飲品。另外,店內仲有特大魚蛋 同 蕃茄湯通粉等創新港式小食 ,等你有一早就可以食到個與別不同的早餐。

3) 咖啡師調製-即磨咖啡

7仔有即磨咖啡唔係咩新鮮事,現時全港已有超過 180間 Daily Café,不過今次概念店引入專業級半自動咖啡機磨咖啡豆,仲專誠聘請兩位駐場專業咖啡師即場調製,手打牛奶同即場拉花都無問題,以 $22-30一樣來講,夠晒誠意!

 

▲ 三兩下手勢咖啡師就調製出一杯香濃的咖啡了。

4) 甜心之選-3.5 牛乳軟雪糕

唔知由幾時開始,7仔再無軟雪糕賣。今次見番久違了的 7仔軟雪糕真係好驚喜,而且仲係用日本特選3.5牛乳製成,香濃牛奶味的軟雪糕配上香脆 waffle cup,完全升晒呢!我指…個價錢,承為 $25 杯。

 

▲ 除了普通軟雪糕,1月28日起仲有兩款 $35 的雪糕甜品登場,係凍冰冰的牛奶軟雪糕上淋滿咖啡,睇住雪糕慢慢溶化,好有藝術感!

▲ 另一款雪糕甜品同樣以牛奶軟雪糕就主角,配合暖笠笠的朱古力 Brownie ,一冷一熱,口感同味覺都有極大的刺激。

5) 美好的開始-新鮮焗製牛角包

唔少人都會係 7仔買麵包、三文治做早餐,概念店亦特意推出獨家口味的三文治,例如醃牛肉、香芒咖喱雞等等。同時,每日 8點、11點同兩點半都會推出係店內新鮮焗製的牛角包或丹麥卷等麵包。

 

▲ 三文治同其他分店的豐富,所以價錢都貴接近一倍,$13-16一件,加 $10 可配果汁或加 $12 配咖啡。

▲ 為迎合愛健康的 OL,我發現到日式枝豆配拉差蛋黃醬 ($18) 同 水耕菜苗 ($15.9),成杯即食,夠晒健康。

▲ 店內有個暖櫃,朝早為滿麵包,而下午會放暖湯等,等人唔洗叮都可以有暖笠笠的食物。

6) 健美之選-燕麥乳酪杯

對於愛健康的人,蔬菜同三文治未必足夠。概念店推出了草莓、藍莓及蘋果 3款口味的燕麥乳酪杯 ($28),加上略帶嚼勁的穀物片,幫助腸道消化,愈食愈健康。

7) 宵夜最愛-獨家小食

雖然有好多熟食,不過 7仔離不開便利店的形象,有多款零食、飲品選擇。而概念店更新增唔才有機的佐酒小食同特色啤酒,等大家宵夜啤一啤。

 

 

▲ 雪櫃內有好多未見過的啤酒品牌,俾追求新鮮的人慢慢試。

▲ 有機零食係佐酒的好選擇。

依莉詩後感

7仔同 M記都係平民食堂,但嚟到金鐘就變成高級版概念店,食物的質素同價格都相應提升。以小編我呢個非金鐘人可能唔太明白,亦覺得 $28個淨麵有 D 貴,更唔會成杯枝豆當早餐。不過的確睇得出概念店係裝修、入貨同食物上都花咗唔少心思,針對上班族個種熱愛寧靜、創意、健康的需要,以我所見,店內有唔少上班族係到食牛角包嘆咖啡呢!

 

7-Eleven概念
地址: 金鐘力寶中心12B
營業時間:星期一至五  07:00-21:00、星期六  07:00-17:00、星期日及公眾假期 休息

Leave a Comment