依莉詩:「連頭皮都按摩埋!」-MyB 光子微電 SPA 按摩機 評測

家用美容機愈出愈多功能,就好似之前 Philips 就出咗部洗面機加按摩捧,Panasonic 又出咗部打泡機加溫感卸妝,看來單一功能的美容機已經滿足唔到愛美的女士需要。今日就介紹呢部 MYB 光子微電SPA按摩儀 俾大家,唔單止可以按摩眼部同面部皮膚,仲可以按摩埋頭皮添!

輕巧但可作全方位按摩

呢支按摩儀同之前介紹的 MyB 離子導入按摩美眼筆 大少少,長 166mm,同樣可以按摩眼部四周皮膚,不過佢就多咗兩個按摩頭,分別供按摩面部同頭皮,可以話係全方位照顧。而且佢的 USB 充電設計非常方便,帶去旅行隨時舒緩疲勞都得。

▲ USB 充電設計,帶去旅行都非常方便。

▲ 機身有三個接觸點連接按摩頭。

▲ 開關鍵係橡膠料,同機身好似唔太夾。

離子+微電流導入加速吸收

同 MyB 離子導入按摩美眼筆 一樣,按摩儀利用離子可以將精華的營養成分深層導入肌膚,等精華變成水溶性離子狀態,從而更易吸收。而按摩儀的眼部按摩頭有兩粒圓珠,所以按摩的範圍更大,更快吸收。亦因為佢附有面部按摩頭,所以亦可以用於面部,加能更擴。另外,按摩頭會產生生物微電流,會刺激膠原蛋白,有拉提同消除細紋作用,不過呢方面我就覺得作用不大,可能要長時間使用先有效果。

▲ 按摩儀的眼部按摩頭有兩粒圓珠,塗上眼霜後將按摩儀係眼下慢慢打圈移動,明顯比用手按摩吸收得更快。

▲ 面部按摩頭除了可以加快精華吸收,中間仲有顆會發出紅光的燈,聲稱可以古速細胞新生,不過範圍唔大,好似無乜用。

低頻振動促進微循環

叫得做按摩儀就梗係識震,仲有兩種節奏可以揀。開機之後佢會發出每秒 200次震動,配合頭部按摩頭可以刺激髮根,加速微循環帶走堆積毒素。因為我 D 頭髮都算濃密,效果就唔太顯著,不過有時紮咗成日髻,用嚟按摩下個頭都幾舒服。

▲ 頭部按摩頭可以刺激髮根,加速微循環帶走堆積毒素。

依莉詩:「連頭皮都按摩埋!」

同樣按摩儀都唔係咩新鮮嘢,而離子同生物微電流都喺感覺唔到的,所以你可以當佢係一樣識震的產品。而佢的優點就係多功能,有 3個按摩頭可以用係眼、面同頭皮,既然價錢又唔太貴,買俾媽媽氹下佢開心都唔太過份!

 

售價:$488
查詢:MyB HK Kwun Tong warehouse(5114 7826)

Leave a Comment