依依筆舍:簡單一句「新年快樂!」

聖誕啱啱過去,唔知大家有無收到聖誕卡,依莉詩就連一張都無,就連祝福短訊都寥寥可數。仲記得不久以前,每逢平安夜同除夕,數完「5、4、3、2、1」之後,幾乎每個人的電話都會不停震動,彷彿就係有些人會一早準備定一大段祝福語,夠鐘先 send 出去。

圖片來源:hiair.hinet.net

就係未有 Whatsapp 的年代,收到呢 D SMS其實特別窩心,因為 send 短訊唔同台係要收費,所以內容不會是罐頭般一句「聖誕/新年快樂!」後加幾個 emoji 笑笑圖案,而係會好有誠意咁打足 70個字,你又會好俾心機咁回番 70個字俾佢。如果愈 friend 的朋友就愈早會收到祝福,每一條訊息都會 only for you。

圖片來源:App《罐頭簡訊(簡訊罐頭)》

但到咗有 Whatsapp 之後,祝福開始慢得廉價,除了數量上變得廉價,連內容亦是,大家可以將 MSN 內的罐頭 emoji  圖案放進去,一條條 copy & paste 的訊息係群組流傳,不再是單對單的祝福。

圖片來源:App 《新春emoji》

想到這些,小編偶爾有點失落,到底係大家開始出來工作,各有新的朋友所以唔記得對方,還是科技發達改變了使用習慣呢?明明聖誕/新年一個祝福係一個同好耐無聯絡的朋友打開話題的好機會,可惜慢慢我們都學懂了係特定時間將群組「靜音」,將一切視以不見。

仲有幾個鐘就新一年啦!又係考驗人緣的日子,你又希望 2016年收到的第一個訊息會係邊個俾你架呢?不妨依家就準備定一條祝福俾那個吧!最後依莉詩祝大家「新年快樂!」

Leave a Comment