Gashion 63 : 教你如何將手機「個人化」得美美 der!

香港只剩約 1600 個電話亭;而香港按人口計算的流動電話服務用戶滲透率有 229.1%,即係每人兩部左右;而根據非正式統計,的士司機按人頭計算的流動電話服務用戶滲透率有400%。從無電話,到有電話,到每人有部電話,當然要好好地對自己的電話,告訴所有人,這就是「我的電話」。今期 Gashion就請來 Winnie 教你點樣將手機「個人化」得美美der!

調

Winnie 手機的 wallpaper、lock screen 都是用差不多的色調,令到視覺效果上可以有貫徹的感覺。Winnie 就選擇了十分清爽的藍綠色,你又會想用哪一隻顏色做你手機的主調呢~ 當然如果你好似我,無 Winnie 咁好 taste,就可以 download 一些打包 Wallpaper App。

分 門 別 類

我喜歡藍色,Winnie 就喜歡藍綠色。人人的喜好不一,不過整整齊齊就點睇都好。Winnie 就鍾意將相同類型嘅 app 放係同一個版面,而我呢就鍾意放入 folder。經常使用嘅 app 就緊係放係主畫面附近嘅頁面,無咁常用嘅 app 就放後面。(好啦,我知你都知…. 嚟緊呢個你應該唔知啦掛!)

 

 

不過呢,原來我地最常用嘅 app 唔係放係同一個版面先係最好。有個不但神秘,而且十分好的位置,一直存在,就係尾二個行嘅最右手面個 app 位 (天啊,好刁鑽啊)。如果用開左手嘅朋友,就係尾二個行嘅最左手面個 app 位。看圖識字啦!因為呢個就係我地拇指姑娘最舒服~最鍾意嘅位置。(人嚟,同我記低佢!)

 

空 間 感

最後呢個貼士,Winnie 千叮萬囑大家啊,就係要空間感!唔好將所有 app 填滿個版面,比人透下氣啦好無。唔夠位咪,開多版囉~ (講開又講,其實可以開幾多版呢… 有無讀者試過瘋狂開版?)

 

w i n n i e ‘ s  f a s h i o n  p o i n t

唔只你個電話要「個人化」,你個人都要「個人化」。Winnie 近期愛上戴帽子,尤其係呢頂畫家帽,為佢整個人帶來亮點。其他人第一眼見到你,都會多過記憶點啦。(哦!你就係果個成日戴畫家帽個 Winnie!)

 

題 外 話 - 錄音裡看的影像會是怎麼樣

其實嚟嚟去去 gashion 都係個幾味。不過,每個人對自己部手機、耳機、相機、唔知咩機都有唔同見解、唔同用法。因為佢地每一部機都係好「個人化」,與別不同,呢個亦都係 gashion 做咗 63 期嘅原因。

 

 

錄音機,一個平平無奇嘅手機功能,Winnie 就為佢增添一個特別的意義。有日,Winnie 就覺得,不如試下認識一下身邊嘅陌生人、路人。所以,就展開咗一個瘋狂的錄音系列-與陌生人對話。

 

 

又有一日,Winnie 覺得,我好似做得唔係咁好,不如記低佢、講低佢,提醒返之後嘅 Winnie。又有一日,Winnie想唱歌,但其實佢平時唔係好鍾意唱,佢怕唔知自己幾時想唱,佢又決定要記低佢。

 

 

用相機記低一些時刻,相信好多人都會。不如嘗試一下,用語音記低,唔知個畫面又會變成點呢?

 

Leave a Comment