Billy:「細細部好收納 Adaptive Heat技術相當方便」 – 冷暖風機 Paul 評測

踏入冬天,今年忽冷忽熱嘅情況令小編非常煩惱,一時開住風扇都仲話熱,調轉頭就蓋少張被都凍病。但係長開住冷氣維持室溫實在唔係辦法(啲電費…),所以一部冷暖風機可以一年四季都合用,就啱晒小編需要。瑞士家電品牌 Stadler Form 最近推出全新冷暖風機 Paul ,小編當然唔放過親身試一試啦!

Touch Control 操作簡單 另有遙控器遠距控制

Paul 嘅操作其實好容易,係機頂就有 LED顯示同 Touch Control ,係無左實體鍵嘅回饋感,但就換來更方便直觀操作,其實方便過噤掣。而且機身後方放有遙控器,可操控 Paul 上嘅所有功能,啱晒啲鍾意坐係梳化煲劇又唔想起身搞部機嘅人可以遠距控制(利申:講緊自己)

Touch Control 反應幾快,而且介面都好簡單,即使唔望住隨手噤都無問題!
配埋遙控器
而唔用遙控器嘅時候可以放返係機身後面,就唔怕咁易整唔見啦!
就算離 Paul 比較遠,都唔洗特登行埋去搞,有個遙控器就可以專心做懶人XD

九十度搖擺送風 傾斜過熱自動停機

而 Paul 兩邊機身都設有「Swing」掣,亦即係可以以九十度擺動送風,咁熱力就可以平均分佈到屋內每個地方!而且佢仲加上傾斜同過熱自動停機安全裝置,就算屋企有老人家或者小朋友,都唔怕唔小心釀成意外嘛。

 

機背為防塵粒子過濾網,而過濾網為易拆式設計,可以拆出黎做清洗。

智能恆溫暖氣技術 自動維持室溫

而 Paul 最特別嘅就係佢係首部配備 Adaptive Heat 智能恆溫暖氣技術:係自動模式下,可以自動調節熱力,有效穩定室溫並廣泛分佈返熱力。其實小編幾欣賞呢項技術,佢可以根據返實際環境溫度去調節返適當風力,避免因環境溫度而令室溫快速下降之餘,又唔洗驚要係無咁凍時開開熄熄或者過度耗用好食電。而且小編發現操作真係相當寧靜,完全唔覺有嘈音,就算訓覺照開都無問題。不過小編問過,始終呢項技術以暖風為主,所以如果感測到室溫比較熱, Paul 亦都只會送少啲熱風甚至調至最低,並唔會自動調節為冷風,冷風就要用家手動調節;雖然並唔係大問題,不過如果能夠做到埋自動,一定會更好嘅。

左手邊 Auto Mode 就係開啟 Adaptive Heat 智能恆溫暖氣
如果你唔想開 Auto Mode ,亦都可以手動調節溫度(想要冷風,就要手動調返溫度低啲, Auto Mode 只能送暖風)
最高為 26 度,當調到最高就會顯示「Hi」
機扇下方有粒燈,若然吹緊暖風就顯示紅色,吹冷風就顯示藍色
右手邊就係 Power Level ,用家係手動時可自己選擇送風級度,總共有 8 級

Billy:「細細部啱晒我 定價略嫌貴咗啲」

作為首部配有 Adaptive Heat 嘅 Paul ,小編嘅第一印象就係「咁細部嘅」。但呢個細係好事,因為港人多數屋企唔大, Paul 嘅體積就好方便港人收納。而且智能恆溫暖氣係依家冬天就非常啱用,尤其天氣咁反覆,如果開開熄熄或者不停手動咁搞,不但麻煩又食電。而且佢仲係防水滴設計,有 IP 21 ,即使大頭蝦用家滴咗水落 Paul 上都唔怕整壞喎!不過小編留到最後先講當然有原因: IP 21 雖然防水滴,但小編就唔建議各位係浴室用,始終電器加潮濕,唔係一個好配搭。

細細部但好快可以將室內環境控制到適當室溫,加埋 Adaptive Heat 技術,令小編都好想帶 Paul 返屋企(小編:媽!快啲過黎睇吓阿 Paul  媽:阿 Paul ?你男朋友啊?),不過定價 $1980 雖然未至於好貴,但就一啲都唔平。如果屋企細而又需要暖風機,小編就覺得 Paul 係相當唔錯嘅,冬天吹暖風夏天當風扇,而且細細部唔會好阻位,屋企自然就可以擺多啲野啦!

建議零售價: $1,980 (百老匯獨家發售)

Leave a Comment