最新 Apple TV 香港開放訂購 ! 最快 10 月 30 日送貨

新一代的 apple tv 開始在 HK 香港官網進行預購,32GB 售價為 HK$1,188 ;64GB 售價為 $1,588 ,今天預訂最快 30/10 就送到了。到底要買 32GB 還是 64GB 呢? 兩者相差 $400 大元要好好考慮。官方建議說  如果你打算主要使用你的 Apple TV 來串流電影、電視節目及音樂,又或體驗一些 app 與遊戲,32GB 儲存容量對你來說應該恰到好處。如果你打算下載並使用大量 app 與遊戲,便應選擇 64GB 配置。但如果你要用 Apple TV 打機,記得如果為了新app 打機你可能要買兩樣東西:

Apple TV 打機配件

1.remote loop

玩過 Wii 的 Bowling ,Controller 甩手飛爆電視的人應該一定會買,$98 一條手繩真係好貴,但飛駁電視仲肉赤..

2. Game Pad

暫時 Apple TV 有乜野 Game 唔係好知,有咩  Game 會支援 Gamepad 更加唔清楚,建議睇定 D 先好買廢事封塵..

 

來源 : apple hk

 

 

相關文章
Leave a Comment