港女科技一週:香港人身份認同原來係咁!

唔知有幾多朋友有睇港隊打世界盃外圍賽呢?早兩日個場真係好緊張,香港隊險勝一球,攞到 3 分!(唔好以為我好似識足球,其實港女係永遠都唔會明白咩係越位 XD)知道香港贏左個刻真係開心到跳起 Yeah,有種吐氣揚眉的感覺!

係嘞,最近小妹又去上堂喎,繼上堂有同學講香港好落後,今堂 Professor 就問「咩係愛國呢?」,跟住有同學就話係奧運的時候撐自己友就係愛國,既然係咁如此類推,踢波的時候,我撐港隊的話…

都係唔講呢啲喇!是咁的,我最近去左秋電展,見到開發 Android PC 的 Jide Technology 擺檔(如果唔知呢部 Android PC – Remix Mini 係乜,你可以睇返 unwire 早前的報導專訪),於是就走埋去同佢地傾兩句,都幾感人,想同大家分享一下。Between,我就唔係 backer,所以對於佢地幾時出貨就唔太關心,不過佢地就同我講話出緊貨架喇,叫大家俾啲耐性~

小妹就係同呢個 Jason 哥哥傾計架喇,唔好睇佢黃皮膚,人地其實係講英文的~

唔知係我太敏感定係佢特登,佢同我講話佢地好~重視香港市場,所以今次特登黎香港擺檔,除左因為公司 Founders 係香港人,仲發現左一啲 Significant 嘅數字:個 Project 係 Kickstarter 上面集資時,最多的 Backer 係香港人,而 Kickstarter Campaign 完左之後,係佢地網頁做 Reserve 的 Top 3 地區中都有香港。雖然佢話無可避免地,Remix Mini 的首發地點一定係美國,因為以擁抱科技的地區來講,美國始終係最強勁,消費力高不特止,啲人亦都好願意嚐新,但佢都非常 impressed 原來香港人係咁撐自己友,同時亦有咁多香港人係咁熱切追求新科技。

佢仲同我講,話當初係 Kickstarter 集資搵 PR 搞宣傳個陣,冇諗過香港的反應會咁熱烈。佢地以為美國勁係正常丫,人地好有系統,出文介紹及散播得非常快,所以預左會有數字飆升; 勢估唔到香港出宣傳的時候都有同樣效果,多謝香港人咁話。

小妹同佢傾完之後,莫名地覺得好感動,你地一定覺得我好膚淺又易氹啦,人地講兩句你就信~係又點喎?反正我信了? 原來從別人口中聽到自己友被讚、被欣賞,係會有感動的感覺;原來香港人一直都好團結;原來我骨子裡始終都係香港人。

我諗我明白「愛國」係咩一回事了!

Jason 哥哥話公司願景係全世界的人都可以有機上網,所以佢地先會定價咁低,而且係行 Android,因為好多新興市場同我地唔同,唔係細細個就由 Windows PC 開始再學用,而係一開始就用 Android,所以 PC 行 Android 對個度嘅人黎講反而更易上手。
相關文章
Leave a Comment