TutorSpotter-家長 x 學生 x 補習老師 3 者搵到最 Perfect match

開咗學一個月喇喎,有冇同學仔已經跟唔上學習進度,諗住要補習喇?有冇家長發現小朋友愈來愈多功課,你放工返去教唔切,想搵個補習老師幫下手呢?通常你會點搵呢?以前就話落樓下間超級市場睇紙仔搵老師,或者隔離阿陳師奶介紹啫,有一排就上網登記,再等中介 assign 俾你,搞到啲人成日收到啲垃圾 SMS 同 Whatsapp 訊息。而家活在數碼新世紀,我地梗係自己上網搵老師啦!

Tutorspotter 創辦人 Mark Wang 睇中私人補習市場,成立網上配對平台。

師資一目了然 睇評分助揀選

Tutorspotter 係一個私人補習老師同學生的網上配對平台,老師們會於網上建立自己的 Profile,讓學生 / 家長了解自己的背景資料、強項及收費,學生 / 家長揀好之後可以喺網上定補習時間,仲可以網上處理埋收費,提供一站式服務。補習老師可以多一個渠道搵 part time,家長 / 學生又可以多一個方法搵老師,一舉兩得。

老師只需填寫簡單的表格即可成功「上線」。

TutorSpotter 係一個網頁應用(Web-app),黎緊年底仲會製作埋手機應用程式,方便大家配對。而家可以上去佢地個網頁用住先,以下簡介會講下搵老師的整個流程。

主頁有兩個選項,你可以按身份選擇。

 

如果想搵補習老師,就按左面「 Students start here」,睇到老師嘅簡介同收費。左面可以按需要揀選要求,例如邊區上堂、幾年級等。

 

當你 click 入去其中一個老師度,就見到佢嘅詳細資料,如果想再進一步了解,或者約上堂時間,可以聯絡老師。

 

當你想聯絡老師的時候就會彈呢個畫面出黎,主要來講有 3 大注意事項:1. 上第一堂前,用Tutorspotter 交學費可確保首堂課獲退款保障,不滿意不收費;2. 當首堂預約後,系統將自動顯示導師聯絡資料;3. 首堂預約前不要以任何方法透露個人聯絡資料予導師。

 

然後你就可以開始同老師講野架喇。

上完堂之後,你仲可以俾分及評語個老師,其他人睇到可作參考,再決定係咪搵呢個補習老師。

無須中介轉折介紹

呢個網上平台可以增加學生 / 家長搵補習老師的自由度、透明度及自主度,唔使再等中介消息,都可以自己選擇及聯絡老師。做補習老師嘅亦都唔使再蝕介紹費俾中介,因為 Tutorspotter 只收取第一堂錢,之後就可以自己袋。希望各位同學仔都可以搵到自己的需要,學業進步啦!

Leave a Comment