唐言無忌:自拍

標榜自拍功能的手機越出越多,前置鏡頭原意只係 3G 視像通話,今時今日演變成 1,300 萬像素另加補光燈。被封為「自拍神器」的相機竟然炒價過萬,自拍潮流可算一發不可收拾。為了自拍可以去到幾盡?有人為了 Selfie 竟然連命都可以唔要!

昨日睇新聞,2015 年因自拍而死亡的事件已經有 12 宗,比鯊魚咬死人更多。報導指 12 名喪命的人當中,有 4 名是自拍時失足,當中包括早前在印度泰姬陵自拍時失足的 66 歲日本遊客;另外有不少案例是被火車撞倒或被大型機器傷害致死。為了自拍而冇命,實在是非常不智。

就算保住命仔,自拍有時候都會釀成悲劇。朋友旅行時聽聞有匪徒專門搶走自拍棍上的手機,不但令旅程中失去聯絡,就連之前拍攝的相片也同時失去。不過對男生來說,自拍合照時將女神 BB 影得唔靚先係死罪,激嬲女神的感受可能同俾火車撞有得揮呢!

相關文章
Leave a Comment