《How to Get Away With Murder》(法網危情) 第二季新海報曝光,殺害 Rebecca 兇手終將揭曉!

距離 How to Get Away With Murder 第二季開播岩岩好就仲有一個月( 9 月 24 日晚上 10 點係 ABC 回歸),編劇兼製作人 Pete Nowalk 同 Hollywood Reporter 做訪問既時候講到「打破常規」:殺死 Rebecca 兇手,以及 Jack Falahee 飾演既 Connor 同 Conrad Ricamora 飾演既 Oliver 之間既「真誠」故仔。

Hollywood Reporter 同 Pete Nowalk 做左一個簡短訪問,以下就係訪問內容:

問:第二季有統一主題嗎?

答:我創作既時候並無諗太多關於主題既事,不過硬係要講一個的話,就係「 Annalise 點樣係做盡壞事後仍然心安理得?」呢個亦係劇中每個角色需要面對既問題:我地做左壞事點解唔去自首?點解仲要繼續錯落去?呢個亦係存在主義既危機。

問:從結構黎講,第二季首播就會揭曉邊個殺死 Rebecca 。咁係咪黎緊每季都會有人死?

答:我唔清楚,我寫既時候無考慮到咁多。我只係跟 storyline 一集一集咁寫落去:人會犯錯,而為左唔受懲罰而繼續錯落去。係第二季,我同團隊加入左唔少新懸念,希望觀眾會同我地一樣咁鍾意第二季。所有人都面對緊同一個處境:殺左 Anna 老公 Sam 之後,係咪真係有辦法逍遙法外?呢個將會影響佢地以後既決定,因為之後佢地會作出更大膽決定。至於成套劇既壽命,我 24/7 都擔心住,但我好高興搵到呢套劇既方向。或者唔一定要跟住同一套路,唔一定每季都有謀殺,只要角色形象夠飽滿就好。

問:咁「Introduction to Criminal Law Class」上學生角色會演多久?

答:成個課程會「上一年」。我們到依家仲未決定。第一季就差唔多係半個學期,因為劇中講到二月份了。 Annalise 係課程教授,但實際上同呢班學生既意義不只於此,佢地之間互相連繫住,遠遠唔只係老師同學生。至於我亦唔希望有任何角色係不可或缺的。

問:第二季有新學生加入嗎?

答:係首播集就會有幾個新角色加入,有啲係來自角色既背後故事,有啲就係全新角色。我只能夠劇透咁多了。

問:你已經知道第二季會點完結嗎?

答:我諗好架啦,不過仍然可能會變。我個時唔知第一季會以 Rebecca 既死收尾,同樣唔知首播就會揭曉兇手。我亦希望自己有一個明確目標可以話比大家知。

問:殺死 Rebecca 既兇手將點樣繼續串連係今季既其餘 14 集裡?

答:呢個唔會消失,就好似劇中所有事物,我唔想任何野被遺忘,就好似 Sam 同 Lila 既死。雖然佢地係死左,但對後續發展仲有好大影響, Rebecca 既死一樣都係咁。有人知佢死左,有人知邊個係兇手,有人以為佢失左蹤。即使 Rebecca 死左,但係第二季仍然不可或缺。

問:你係平衡 Connor 同佢患有 HIV 既男朋友 Oliver 之間情節既時候,有無同 GLAAD (Gay & Lesbian Alliance Against Defamation) 協商過?咁你又覺得觀眾會希望睇到一個點樣既故事?

答:我地正係同佢地傾緊,我地仲問過好多人,以確保故事唔虛假唔做作。我自己都好期待呢個部分,因為佢仲未揭曉。我地將會係第二季見到更多 Connor 同 Oliver 既故仔。雖然我唔願意透露更多,但我同所有觀眾一樣好期待呢條感情線,因為佢夠「fresh」,亦係我希望係電視上見到既故仔。 Conrad ,亦即係飾演 Oliver 既演員,由於係 Broadway 做緊 The King & I ,所以唔係常駐演員,不過我地已經有辦法令佢客串。

問:你會係佢地既故仔入面會發挖啲咩野支線?

答:我唔想講,因為劇中好多都係會靠呢啲黎 surprise 觀眾。亦都希望呢啲位可以令角色繼續保持真實感。 Oliver 絕對係劇中一個特別既存在,佢同其他人一啲都唔同,佢無殺人念頭一心只想幫男友 Connor 。甚至有人同我講佢係劇中唯一討喜既角色。

《How to Get Away With Murder》第二季即將係 9 月 24 日晚上 10 點係 ABC 開播,你又會期待見到啲咩野呢?

來源:Hollywood Reporter

Leave a Comment