學生出機新選擇 ! 香港品牌手機 NUU Mobile Z8 大學實測

仲有一個星期就開學啦!做咗成個暑假暑期工,相信各位準 freshman 都賺到少少錢,唔知大家有冇打算買番部新手機慶祝入 U 呢?咩話?無諗過?因為旗艦機貴得滯,平價機又驚唔襟用?最近香港手機品牌 NUU Mobile 就推出了平民化手機 Z8,唔止外形見得下人,而且仲打機上網睇片瓣瓣掂,售價仲好合理添!而家就等我哋同大家分享下係校園入面部 Z8 點幫到大家啦!

外型唔失禮手感幾好

相信唔少後生仔都對買入門手機有啲保留,因為唔少入門手機個樣都好普通,甚至有啲都幾「薯」,即使貪平買咗,拿番學校用真係俾同學笑到面黃都似。而呢部 Z8 外型就幾具時尚感,拿上手幾舒服之餘,機背殼仲採用咗拉絲設計,配合灰黑色機身,無論遠望定近睇都一啲唔失禮。

▲機背加入咗拉絲設計,感覺都幾靚。

另外,拿住部大芒手機,有時要按個開關鍵先至用到,都幾麻煩,Z8 就內建「雙擊喚醒」手勢操控功能,只要用手指係熒幕度敲兩下,熒幕就會著番,單手用電話其實不難。

▲係熄熒幕狀態下雙擊熒幕,就可以開芒用到,適合單手操控時使用。

上 lecture 去「拉把」有電話入唔驚嘈到人

有時去上 lecture 之前,又或者去「拉把」搵資料做功課,唔知大家有冇遇過唔記得熄電話鈴聲,然後有人突然打電話來,結果就搞到勁尷尬。Z8 就內建幾種手勢操控功能,當中反轉靜音同埋手勢靜音最就啱成日唔記得熄聲嘅大頭蝦用啦,只要有電話打來個時,將手機熒幕反轉向下,又或者係熒幕右上方的距離感應器位置移動手掌,就可以進入靜音模式,咁就算有電話都唔洗驚阻住大家上堂啦。

▲本身已支援唔同手勢操控,當中反轉靜音及手勢靜音就最啱成日唔記得較震機嘅大頭蝦使用。

▲只要有電話打來個時,即刻反轉部手機,就可以即時靜音。

時尚提示燈避免錯過重要訊息

另外,NUU Mobile Z8 係機身設計上都好有特色,尤其是它內建的指示燈,設計於機身正面底部位置,會有藍色燈展示有冇未接來電、訊息等。有咗佢,大家就算較咗靜音模式,都唔驚錯失任何重要訊息啦。

 

熒幕夠大色水好睇片上網都一流

時下後生仔都興用大芒手機,貪嘅自然係芒大睇得舒服之餘,成班朋友一齊睇感覺都爽好多。Z8 本身都擁有 5.5 吋熒幕,而且具有 1080p 解像度,無論係用來上網、睇片或者打機都幾唔錯,清晰度高之餘色水又偏向自然,靈敏度又高。加上本身 Z8 就採用了 1.7GHz 八核心處理器及 2GB RAM,就算玩白貓都唔驚窒機或者彈 APP 啦!

▲採用八核心處理器 + 2GB RAM,打白貓都唔驚會窒。

▲用來上網色水自然之餘,清晰度都好高,唔洗放大都睇到細字!

另外值得一提嘅係,Z8 本身嘅內置喇叭,音量都真係幾大,筆者試過係 City U 嘅 canteen 開住聲睇 MyTV,就算四周圍都幾嘈,都一樣聽得清楚對白,呢一點真係值得一讚!而且音效入面,仲有幾項音質選項俾大家揀,當中就連用藍牙耳機聽歌都可以享受無損格式質素,呢一點相信唔係好多入門手機做得到呢,抵讚!

▲係 canteen 用內置喇叭追劇,就算四圍好嘈都好夠聲,不過筆者建議為免嘈住其他人,如果係自己「獨享」嘅話,都係戴耳機會好啲!

▲如果大家驚係室外太嘈聽唔到電話鈴聲,只要係「音效與通知」入面設定為「戶外」,就唔驚聽唔到啦!

▲另外音效上仲支援無損 BT 模式,就算用藍牙耳機都可以聽到高質素音樂呢!

總結:千八唔洗抵買夠用有凸

學生哥搵到嘅錢唔多,就算係做足 3、4 個月暑期工,搵埋儲埋可能都只係一萬幾千,而且入到 U 乜都要洗錢,唔想養成大洗嘅習慣,就唔好下下都諗買旗艦手機啦,始終 7、8 千蚊部手機,莫講話作為學生哥嘅大家,就連筆者都覺得幾唔捨得。今次為大家介紹嘅 NUU Mobile Z8,千八蚊唔洗嘅售價,就可以買到部功能全面又質素幾好,而且可以插卡(仲要係支援雙卡雙待)換電同支援雙 4G 的智能手機,網上買仲要附送埋兩年保養,計落真係好合理!如果各位準 freshman 預算有限,但又想買番部新手機慶祝入 U,呢部 NUU Mobile Z8 真係值得考慮!

售價:$1,790
查詢:NUU Mobile  (電話: 2725 0161, 更多資料點按此)

香港品牌 NUU Mobile 撐學生!

除咗為香港學生哥推出一部咁平民化又符合佢哋需要嘅手機之外,NUU Mobile 係產品以外嘅地方都一樣咁撐香港學生架!之前佢哋就贊助咗香港教育學院學生會屬會學生電視,唔止贊助佢地 Soc Tee,仲會贊助佢哋來緊十月舉行嘅拍片比賽,真係超有心。

相關文章
Leave a Comment