Unwire Space 創業 Tips:創新道路由你創?

你有冇一啲睇唔過眼的問題想解決?你會唔會成日投訴呢樣唔方便個度唔完善?如果你還有些棱角還未磨滑,有否想過要將這些負面的情緒變成積極的行動?Startup 創辦人很多時就從這些問題入手,找創新的方法解決。你點知個個問題係咪值得解決呢?根據以下 5 點就可以知道喇!

1.有一種使命感

你好熱血想幫到其他身陷其境的人,而那腔熱血是無法人工製作出來的,一般都是你先有一些經歷,導致你想盡辦法要改變現狀,到後來演變成你的「使命」。這種使命感不但幫你走過創業路途上的高山低谷,還令你更了解你的用家,使你的產品更以人為本。

2.找到用家

若你決定要將解決方案商業化,哪你找到你的用家嗎?你的用家會願意轉去用你那一套嗎?就好像八達通,而家已經根深蒂固係香港人的日常生活,導致再推出其他電子貨幣的時候,很難說服人「轉會」。有人用的方案才可以持續下去,不然錢從何來?

3.用家願意付費使用

「生意的定義就係搵錢!」,冇錢,你的產品/服務/方案充其量也只是一項興趣或公益。想知道市場上的用家是否願意俾錢買你的產品,你可以先推出 MVP(產品雛型),觀察一下市場反應,如有不少用家願意付費使用,已是很好的跡象顯示你的產品值得生產。

4.將問題抽象化

將一些實際的問題變得抽象化,例如,你發現小朋友唔鍾意刷牙,因為唔鍾意牙膏陣味,咁你得出來的結論就是,將牙膏變得易入口啲。如果你將問題抽象化:點先令小朋友覺得刷牙好玩?咁你想像的空間就可以大啲,唔只係局限於牙膏喇!

5.問題不易解決

好容易就解決到的問題,一早就有人解決左啦。小編同過一個 Startup 的創辦人傾過,佢話就係難先至做,因為咁樣先證明到你的能力。會痛的是難的,但要殺出一條新血路,證明你的價值,這個才是最好的方法。

來源:Forbes

甚麼是 UNWIRE Space ?

unwire.hk 作為生活科技網站,亦為推動香港創業文化發展,推出概念工作間 – UNWIRE Space。Co-working space 結合新媒體宣傳力,就是我們與眾不同的 UNWIRE Space 了。

<詳情請按此>

Leave a Comment