唔洗去海洋公園!LINE FRIENDS 專門店登陸希慎廣場

係香港嘅 LINE Fans 等到頸都長,終於唔洗專登入海洋公園先買到 LINE 精品啦!因為香港首間 LINE FRIENDS 專門店終於登陸希慎廣場。你無聽錯,就喺上年搞 Pop-up Store 個商場!就等我依莉詩帶大家睇下呢間專門店有咩特別啦!

▲ 其實今次呢間專門店唔喺好大,大過海洋公園個間少少,但又細過上年喺中企個間 Pop-up Store。基本上海洋公園 LINE專門店有嘅精品,呢度都有,已經仲多咗唔少新款 Tee 添!

▲ 上扶手電梯,一去到二樓, 2米高嘅雞雞 – Sally 就喺門口等緊你!嘩!估唔到連熊大都要企埋一邊。

▲ 平時都係熊大最大架嘛,點解咁失威架?

▲ 好彩,店嘅裝飾唔只得一隻熊大,一於以多取勝。

▲ 雞雞嘅左手邊仲有一隻爬咗一半出嚟嘅熊大架!仲唔快 D 幫手拉佢出嚟?

▲講番精品先,應該最特別都喺呢 4頂 Cap 帽,$290一頂,喺海洋公園無見過架!

▲ 呢 3個跳舞公仔郁郁下,好可愛架!

▲ 我覺得最實用又抵嘅就喺膠布啦,$30 有成 40塊,仲要連埋個鐵盒。不過今日嚟到只喺得番阿 Moon,Boss 同青蛙,唔知兔兔、熊大同雞雞幾時先番貨呢。

▲ 雖然專門店無咩限量設計精品,不過新張期間就有大特價,iPhone case 就由原價$133,減到 $48,不過…只喺得 iPhone 5/5s 咋!

▲ 另外就喺超過 70款嘅 Tee恤,大人小朋友嘅款式都有,而且 8月31日前大部份都喺 $88,仲唔揀番件?

▲ 8-bit 嘅兔兔同熊大喺咪好特別呢?

▲鍾意黑色嘅朋友都有唔少選擇,男女都著得。

▲ 睇真 D,呢系列黑色 Tee,喺立體設計,真係夠晒型。

▲ 相信唔少朋友都有衝動想掃貨架啦!俾多個好消息大家。依家買滿 $500 就送 10cm 公仔頭一個。(但我去到嘅時候已經無晒兔兔啦,鳴鳴…)▲ 另外買滿 $1000就送 15cm 高嘅公仔。想單買都得,都只係 $45。

▲ 買滿 $1500 就送 FIGURE 一隻。

▲ 望到間專門店咁細,本來我都有 D 失望,幸好 9月仲會有間大差唔多一倍嘅喺隔離開幕,到時一定有更多精品進駐姐!

▲ 同時,每日 1點鐘開始係希慎廣場同利舞臺都會派發集郵行動卡,只要集齊喺商場指定地點蓋齊 6個印就可以換到公仔頭一個。每日只喺派 300張架咋!記得準時去攞啦!

Leave a Comment