MX5 Pro 有消息?傳將繼續採用 Samsung Exynos 處理器

每年 Meizu 係旗艦機都會推出兩部機款:MX 及 MX Pro。係小米紅米 Note 2 發佈前夕,就有微博用家流出消息,指 Meizu 會係下半年推出最新旗艦手機 MX5 的後繼者,而且會繼續採用 Samsung Exynos 處理器。莫非呢部就係 MX5 Pro?

其實之前 Meizu 都推出過兩款 MX4 的版本,當中 MX4 就採用了 MTK 處理器,而 MX4 Pro 就採用了 Exynos 處理器。最近 Meizu 只推出了 MX5,同樣都係採用 MTK 處理器,莫非呢部「後繼者」,就係 MX5 Pro,所以將會採用 Exynos 處理器?

如果屬實,MX5 Pro 將會採用 Exynos 7420 處理器,估計效能將會同 Samsung 的 Galaxy S6 / S6 edge 相等。此外,據知 MX5 Pro 亦會與 S6 edge 一樣,採用雙曲面玻璃設計,如果屬實,看來 Meizu 的新機款,很大機會係外形上與 Samsung S6 edge 相近(完全參考版)?另外售價方面,據稱 MX5 Pro 的定價將會是 US$480 以上(約 HK$3,721),如果屬實的話,相信會同小米 Note 頂配版、樂視 Le Max 的售價睇齊?

另外,該消息亦表示 Meizu 下半年的新產品將會不只一部,相信除了呢部 MX5 Pro 外,之前唔多消息流出的 m3 亦望現身。究竟 Meizu 的新機款會用咩設計?筆者都有少許期待。

來源:新浪微博

相關文章
Leave a Comment