新機陸續有來!小米林斌請大家密切期待

昨日先同大家報導過,小米今年第二季的出貨量大幅上升,今年發展的表現似乎唔錯。小米的總裁兼聯合創辦人林斌今日就透過微博透露,小米係下半年仲會有「不少新產品發佈」,還叫大家「一起期待」,似乎小米今年還會有更震撼的新機現身!看來其中一部,應該係小米 5 吧?

不過如果大家睇過上面的圖片,係咪熟口熟面呢?無錯,呢張圖往往令人聯想起紅米系列。睇來第一波的下半年新產品,仲未到小米 5,大概應是紅米 Note 的新機。早前紅米 Note 2 已在中國的工信部網站曝光過,據稱小米將會係 8 月 16 日 MIUI 的生日那天,發佈最新產品。除了最新的 MIUI 7 介面外,還會有紅米 Note 2、紅米 Note 2 Pro。據消息指,紅米 Note 2 將會採用 Qualcomm Snapdragon 410 處理器及 5.5 吋  720p 解像度熒幕,而紅米 Note 2 Pro 就會採用 Qualcomm Snapdragon 615 處理器及 5.5 吋 1080p 解像度熒幕。而在外型上,紅米 Note 2 應會比較簡單,而 Note 2 Pro 就會加入全金屬邊框。至於鏡頭方面,兩機均會採用 1,300 萬像素主鏡頭及 500 萬前置鏡頭。

究竟除咗呢啲訊息,紅米 Note 2 系列仲有冇其他驚喜俾到我們?8 月 16 日大家就知道了。

來源:新浪微博

Leave a Comment