日本搖滾樂隊 VAMPS 限量版 Walkman 今日推出

雖然手機就可以聽歌,不過對於鍾意聽搖滾音樂既 wire民嚟講,手機既音質又點可以滿足到你。今日 Sony 就為日本搖滾樂隊 VAMPS 既樂迷推出限量版 High-Resolution Audio Walkman® NWZ-A15/B。

 

Walkman 既黑色機身不但印有 VAMPS 既代表性既骷髏標誌,更預載了 VAMPS 最新原裝大碟 Bloodsuckers (High-Resolution Audio版本)Vampires Love 獨家原裝故事插圖、VAMPS Live 2014-2015 演唱會樂隊成員相片同 獨家紀錄片The Jolly Roger’,可以話係VAMPS 既樂迷必備呢!Walkman 配 MDR-10RC/B耳機售價為 $3,160,配 MDR-1ABT 耳機就 $4,280。

▲ 機身背面印有 VAMPS 既代表性既骷髏標誌,非常 cool 。

 

▲ Walkman 預載了 VAMPS “VAMPIRE’S LOVE” 動畫,等你慢慢欣賞。

▲ 更預載了 VAMPS 成員在 “VAMPS LIVE 2014-2015” 既珍貴照片,邊聽邊睇就特別有 feel。

資料來源:Sony

Leave a Comment