Edward:「扭得抵玩!」HP Pavilion x360 速測

其實自從平板電腦愈來愈普及之後,好多人都寧願買部平板作為日常生活隨身攜帶的裝置。不過由於 OS 及使用習慣關係,手提電腦始終有佢嘅價值。HP 昨日就推出了走大眾化路線而且可以「扭芒」的平價手提電腦 Pavilion x360,$4,599 的機價係咪抵玩?以下有更多資料:

機身幾靚但幾重

HP Pavilion x360 機價係幾平,5 千蚊唔洗已經買得到,不過佢並唔係走輕薄機路線,因為 11.6 吋熒幕的機身都有 1.46kg 重,小編單手拎起一陣都覺得好重,如果大家想買部成日拿得出街的電腦,呢部未必係心頭好。不過機身設計就幾靚,磨砂機面摸落手感好好,而且粉紅色同 Tiffany Blue 機殼都幾吸引到青年人,尤其是少女的眼球!鍾意靚機的朋友,應該會幾 like!

▲Tiffany Blue 的機身,相信應該迷死唔少女士吧?

▲採用磨砂機面,手感都算唔錯。

▲唯一缺點係部機都幾重,小編好勉強先可以單手拿起部機……10 秒咁大把!

可扭「芒」似 Lenovo Yoga

x360 另一個特點,就係好似 Lenovo Yoga 系列手提電腦咁,可以扭動熒幕角度,令用家可以有唔同的使用模式,包括:正常使用、平放使用、A 型使用或平板模式 4 種。而且 x360 熒幕的機鉸位都幾實淨,唔驚扭多幾扭就會斷,耐用程度應該都幾高。

▲x360 好似 Lenovo Yoga 系列咁,都有幾種使用模式供用家使用。

▲反轉的時候鍵盤會自動失效。

▲此時就只能使用觸控功能操控電腦。

▲不過機側亦設有 Windows 鍵,可以在平板模式時讓用家在 Desktop 模式及 Metro UI 模式之間切換。

內建 B&O 音效睇片一流

HP Pavilion x360 的第三個特點,就係內建音效名廠 B&O 的音效:B&O Play,用來加強聽歌、睇片甚至 voice 聊天(例如:Skype)時的音效質素。Edward 亦試過用它來欣賞 YouTube 上的 Ironman 影片,並開啟「Movie」模式,音效確實比一般震撼,環繞聲效果亦十分明顯,人聲亦非常出,以一部 4 千幾蚊的電腦,可以有呢個音效享受,真係可以講得上「蔗渣嘅價錢,踢出燒鵝嘅味道」!

▲內建 B&O Play 音效功能,強化音響效果。

▲睇影片時使用 Movie 模式,確實有助提升人聲清晰度,環繞聲效果亦比平常為佳。

▲亦有 Music(音樂)模式及 Voice(人聲)模式,方便聽歌或以 Skype 等 IM 程式與別人聊天時,加強相關音效效果。

▲而 x360 的喇叭位於機底左右兩側,由於機邊採用弧形設計,所以就算平放係檯面,都唔會驚啲聲「焗」住出唔到來。

熒幕質素一般

平價機,用家一般都唔求效能、熒幕質素好超班,HP Pavilion x360 係呢兩方面確實唔係有好大驚喜,但整體質素都算對得住個價錢。先講熒幕質素方面,解像度只有 1,366 x 768,同一般 11.6 吋電腦機款差不多(例如:MacBook Air),顯示字體邊緣位會有啲化,唔夠實淨,但用來做文書或者睇網頁都好夠用,只係可視角度差少少,左、右側睇還好,但如果從上、下側睇,就會完全變反白,尤其是使用平板或平放模式時,呢一點就要留意。

▲只有 1,366 x 768 解像度,似乎低了一點。

▲用來睇網頁或做文書工作,還好,但字體邊緣不夠銳利。

▲從左、右側睇,可視角度還算不錯,至少仍然睇到。

▲但從上、下側睇就會變哂反白,可視角度極差。

▲用來欣賞 YouTube 上 1080p 畫質的 Ironman 2,質素都算唔錯。

效能屬文書水平

至於效能方面,x360 採用了 Intel Pentium N3700 1.60GHz 四核心處理器,應付一般文書來講都夠用,但如果要打機或者剪片,就唔好苛求太多啦,不過點都應該比 Atom 機款好。幸好佢仲內建 8GB RAM,至少同時 run 多幾隻 APP,都唔驚部機太窒,而且內建 500GB 硬碟(可用容量為 400GB 左右),無論放多幾個 file 或者裝多幾個 APP,都唔驚無位。不過由於無用 SSD,所以開機點都會慢少少,不過 1 分鐘內開到機基本上都無問題。

▲x360 的硬件配備,屬於文書處理級數,打機就唔好諗了,用來睇網頁、用 Word、Excel 等軟件、或者睇下片都算夠用。

▲打字來講,鍵盤都算舒適,鍵面夠大,而且按下去回彈力都唔錯(最少好過新 MacBook!)。

▲TouchPad 用落都唔錯,反應還好,襟落去都唔洗好大力。

▲唯一缺點係雖然支援 multi-finger gestures,但用來瀏覽網頁翻頁時,反應似乎有點慢。

端子齊備夠用

其實今時今日的手提電腦,尤其是 11.6 吋呢種機款,好多機款的端子只係夠就得,但講到齊備,點都唔夠 13 吋或以上的機款。不過 HP Pavilion x360 就十分齊全,包括有:SD 讀卡器、USB(2.0 x 1 + 3.0 x 2)、HDMI 輸出、LAN 等都齊備,可說係應有盡有,就算帶來出 trip 或者去其他公司做 presentation,都唔洗特登帶 adapter。

▲端子好齊,基本上就算帶出街見客或者帶出 trip 用都唔洗帶 adapter。

▲小編最 like 就係有內建 LAN 頭,出 trip 去到無 Wi-Fi 的酒店要上網,就唔洗再帶 adapter。

總結:「扭芒抵玩」值得入手

整體來講,HP Pavilion x360 係主攻一啲打算買部電腦但預算唔多的用家,例如:公司、學校、學生等,雖然效能只屬文書機水平,但唔止端子齊全,仲要有好嘅音效,以 4 千中的機款來講已係值回票價。唯一係機身真係有啲重,同埋熒幕質素同可視角度差少少,如果唔係就真係成為今年嘅最高性價比機款啦!

售價:$4,599(日落火紅 / 薄荷粉綠型號同價)
查詢:HP(800 938 833)

相關文章
Leave a Comment