終要出手?傳 Sony 最快九月推出「內在美增強版」Xperia Z5

相信一眾 Sony 粉絲,都對今年 Sony 推出的手機有少許失望吧?始終作為旗艦的 Z3+,但規格上追不上其他品牌,設計上又沒有大新意,失望也不難理解。不過最近就有消息,指 Sony 將於最快九月在日本推出今年的「真」旗艦 Xperia Z5,而且規格上更終於對得住「旗艦」兩個字。

據知 Xperia Z5 在設計上將會繼續沿用一貫的 OmniBalance 設計,而規格上就會採用今年年底最新的配備,包括:Qualcomm Snapdragon 820 處理器、4GB RAM、2,100 萬像素鏡頭(配備 Exmor RS IMX230 CMOS 感應器)、4,500mAh 容量電池及支援指紋辨識功能。另外,與 Xperia Z5 同時推出的,還有 Xperia Z5 Compact 及 Xperia Z5 Ultra!

如果你是 Sony 粉絲,未知對 Z5 期唔期待呢?咦?不過……小編好似發現到少少嘢……好似規格上到今日都未提新機會升級做 2K 芒喎,唔通……又係一部「提升內在美」的旗艦?

來源:Technodify

 

Leave a Comment