SOHO 族文件掃描利器!Canon imageFORMULA DR-F120

講起掃描器,一般家居用家都會選擇多合一(打印、掃描及影印)的機款,但對於工作為主的 SOHO 一族,尤其是需要經常掃描大量文件的用家來講,單一功能的掃描器可能更能迎合他們的需要。Canon 最近就推出了專為 SOHO 一族而設的 imageFORMULA DR-F120 掃描器,唔止功能多多,外形仲幾靚。以下有更多資料:

時尚超薄機身唔阻定

SOHO 用家工作的地方,唔係細小的辦公室,就係屋企。說實在,以香港的狹窄環境,SOHO 辦公室大極有限,所以每一寸的空間都要用到盡,如果機身太大就會好阻定。Canon imageFORMULA DR-F120 掃描器唔止外形幾靚仔,機身以提供到呢個功能的機款來講都算幾薄(高度:120mm),無論放係辦公室定係屋企,一啲都唔失禮。

▲Canon imageFORMULA DR-F120 機仔細細唔會好厚,而且外形幾靚仔,放係 SOHO 辦公室都幾靚。

除咗快仲要質素

香港人乜都要講快快快,但其實除咗快之外,都一樣要講質素。imageFORMULA DR-F120 就真係兩者兼備,唔止掃描速度可以高達 20ppm,仲可以掃描雙面,速度更高達 36ipm。至於質素方面,imageFORMULA DR-F120 提供了自動化影像優化選項,令掃描出來的文件,如有模糊的字體,會轉換為清晰文件,保持高質素的影像效果。此外,掃描黑白或彩色文件時,如果遇上空白頁,imageFORMULA DR-F120 更會自動 ignore;遇上文件中有橫向有直向的文字時,亦會自動為用家旋轉至單一方向,方便事後閱讀。它更設有 Deskew 掃描影像矯正功能,就算放歪了文件,系統亦會自動轉回垂直方向,不用再重新掃描。

▲Canon imageFORMULA DR-F120 提供自動化影像優化選項,如果掃描文件有模糊字體,會自動轉換為清晰。

▲掃描時如遇上空白頁會自動 ignore,十分智能。

▲有 Deskew 掃描影像矯正功能,即使放歪了文件,亦會自動為用家轉回垂直方向。

兩種掃描模式‧掃描文件夠彈性

此外,Canon imageFORMULA DR-F120 更提供平台式及 Feeder 自動文件輸送器式掃描方面,而 Feeder 更可以一次過放 50 張紙,無論是厚、薄、甚至大至 Legal 尺寸(216 x 356mm)的文件都可以支援到,彈性好大。此外,它的平台式掃描面板,不但可掃描書本、雜誌、膠卡(例如:身份證)等,而且會自動感應頁面大細,裁走四邊的空白位。遇上較薄的雙面文件時,更設有技術防止連頁背的影像都掃描到同一頁文件上,咁樣無論掃描什麼檔案,都唔洗擔心會降低質素啦。

▲有兩種掃描模式,除了一般的平台式掃描外,亦有 feeder 掃描,而且 feeder 可掃描單面或雙面,好方便。

▲掃描速度好快,小編以彩色 + 雙面 + 300dpi 掃描一整本 32 頁的 unwire 雜誌,時間不過是 3 分 34 秒,以呢個價位的掃描器來講都算幾快。

▲掃描出來的質素都算唔錯。

介面好易用‧可掃描至雲端儲存

有些用家,可能對科技唔係咁熟悉,買部新機番去如果操作複雜,真係盞搞。Canon DR-F120 在設計上就照顧到呢班用家,只需要利用機身前方的按鍵,就算不經電腦控制,都可以完全操控掃描不同檔案!咁大家會問:咁掃描了的電子影像檔儲存去邊?imageFORMULA DR-F120 就支援多種雲端儲存平台,包括:Evernote、Dropbox、Google Drive、SharePoint、OneDrive 及 SugarSync,掃描後即時上載,真係好方便!以後出街見客,萬一拿漏份文件,都可以叫 office 同事即時掃描並上載到雲端,然後大家係手機或者平板度,就可以開番份文件出來,唔洗特登撲番 office 拿咁費時失事。

▲基本上所有操控按鍵均位於機身前方,唔洗經電腦控制都一樣掃描到文件。

▲支援多種雲端儲存平台,掃描好的文件可以直接上傳至雲端儲存,然後在手機上下載回來就可以了。

售價:$4,280
香港授權總代理:GrandTech(2919 8711)

Canon 楊卓榮(Henry):SOHO 一族、教育機構、家長最啱用!

究竟 Canon 呢部最新推出的 imageFORMULA DR-F120,邊啲行業的人最啱用?unwire 就此訪問了 Canon 商務影像方案產品市場科經理楊卓榮(Henry)。他表示 imageFORMULA DR-F120 主要針對 SOHO 一族,以掃描量需求而定。一般適用於在家工作者,如:設計師、中小企、需處理大量文件的公司、學校及補習社等。

另外,Henry 亦表示 imageFORMULA DR-F120 內建了褪色功能,可以讓用家選擇褪去掃描文件中的黑、紅或藍色,這對於教育機構,例如:學校、補習社、甚至家長自己都最有用:「老師或補習老師可以用 imageFORMULA DR-F120 將有答案的教師教學用作業掃描,然後褪走答案(一般是紅色字),然後再打印出來,就可以供學生練習時用,毋須另外再買一本學生作業本。另外,家長們亦可以將過往老師已批改的試題用 imageFORMULA DR-F120 掃描成數碼檔案,再褪走學生的藍色原子筆字及老師批改的紅字或紅剔,之後再打印出來,就可讓子女再做一次,鞏固好所學知識,比以往要先影印再用塗改液將答案塗走然後再影印才可讓子女重做,確實方便很多哩!」

▲Henry 在訪問中更表示,一些要經常掃描文件,但每次數量不多的 SMB 也很適用,因為 imageFORMULA DR-F120 掃描速度及質素在這個價位來講已是超值,加上機仔細細放在辦公室一點也不佔空間,絕對可以有助提升生產力。

Leave a Comment