依莉詩:「小心俾恐龍嚇親!」澳門 3D 館靚相攻略

Sorry,依莉詩上次去香港的海賊王 3D館影相影到穿晒崩,俾編輯話我唔識影,今日我就要嚟個大平反,帶大家衝出香港,來到澳門十六浦,率先幫大家找出影靚相秘笈。

相片比例要調好

根據上次經驗,要影到 3D 效果最緊要先效好相機的長闊比,而今次小編棄用廣角鏡,選擇用了 70D 同 18-135mm kit 鏡去試影。基本上大部份的場景以 3:2 的比例拍攝都可以完全收錄。

▲ 在「浪漫戀人」的主題入面的 3D 畫都較其他主題獨立,闊度亦較短,所以使用 3:2 的長闊比會比較適合。

▲ 要影得似在畫入面,偶然要 zoom 近少少,不用把成個場景攝入畫面。

黑牆黑天花,穿崩都唔怕

如果是三面的 3D畫天花和兩畫斜角會穿崩是很難避免,幸好今次館內的牆和地板都以黑色為主,所以就算穿崩都唔怕。不過,可能小編來到的時候還未正式開幕,所以還未有最佳拍攝位置的指示,要影到立體效果就要花更多的時間找角度啦!

▲ 既然來到澳門,當然要影下「澳門 3D 之旅」的主題,但要相片影得獨一無二就要考下擺 post 的心思啦!

▲ 如果想減少 3面 3D畫的穿崩位,可以盡量拍少一點地板,而選擇影多少少黑的天花。

表情動作要夠誇

這個其實唔需要點講,影 3D 畫的 post 同 表情一定要誇張,盡量張動作放大,唔係影來都無意思。不過,現在還未有示範圖貼在牆上,所以要擺咩 post 先可以將自己融入在畫入面就要大家多多發揮啦。

▲ 今次館內有亞洲首個「MJ 3D 展」,如果想同 MJ一齊在舞台上熱舞就不要錯過啦!

▲ 此外,「MJ 3D 展」更展出多件 MJ 生前使用過的物品及珍藏, MJ 迷萬物錯過!

適度使用閃光燈

基本上場館內每幅畫的燈光都已經 set 好,唔需要額外補光都要有立體效果,但今次有一些好似「3D 侏羅紀」的 3D畫是延伸到整條長廊,中間沒有斷開。這個設計當然好,不但減少左右的穿崩位,更可以企在不同位置親親恐龍。不過,亦因為可以企在多個位置都可以拍攝,所以偶然開閃光燈,補一補光突出人物也是需要的。

▲ 「3D 侏羅紀」更加入模擬恐龍的聲效,令大家有如置身侏羅紀的世界。

▲數之不盡的恐龍在長廊兩邊準備攻擊你,大家要小心啊!

運用道具更逼真

要逼真,除了就岩角度同擺出誇張的 post,利用現場的道具亦是好方法。場內不少 3D畫都有立體的道具可以用,不過用完記得放回原位,等下一個都有得用嘛!

▲  「中華文化」的展區內有多種道具,等小編亦用毛筆簽番個名先。

兩個人去必帶腳架

同香港的 3D館不同,這裹除了單人的 3D畫外,亦有一些雙人的主題。如果是情侶一齊去的話,最好就帶支腳架自拍啦!

▲「法國風情」同「浪漫戀人」都有好多浪漫的場景,適合情侶拍攝呢!

小心俾恐龍嚇親!

澳門館其中最大特色就是加入了互動科技元素,除了恐龍的聲音,更利用 AR,把你和恐龍放在同一空間,讓小朋友更加投入。

▲ 2樓電梯旁有一隻立體的恐龍模型,逼真到小編經過幾次都俾佢嚇親。

▲ 加入了 AR元素的互動遊戲。不過現場環境太黑,加上投射出來的恐龍動作太快,要合照確實有難度。

▲ 這個互動人像金幣牆很有趣,只要拍攝自己的頭像,就會製成金幣跌在螢幕上,金幣更會隨自己的動作而移動。

依莉詩:「更大!更易影!」

澳門館的面積有 18,000 平方尺,比香港館大兩倍,而且樓底比較高,好多畫都是連埋,所以無咁易影到穿崩。不過,小編覺得今次加入的互動科技元素就有待改善,環境太黑,螢幕像素又不高,想影得靚都有 D 難道。

 

data-allowfullscreen=”true” data-width=”694″
相關文章
Leave a Comment