每日 $55 用 150MB 數據!全球 39 地區可用!香港寬頻推出「旅行上網 SIM 卡」

去旅行要搵上網已是香港人的「基本動作」,不過之前一係就要幫襯自己用緊的手機網絡商,一係就去租卡 / 租蛋。以後大家可以有多一個選擇,HKBN 今日就宣佈推出可以在全球 39 個地區使用的「旅遊上網 SIM 卡」,而費用只係每日 $55,而且生效時間更是由啟用一刻起計算 24 小時,有別於其他公司由 0:00 至 23:59 計算,變相可以用盡 24 小時。

另外,此計劃彈性都好高,雖然每日只有 150MB 可用,但用家如果購買多於一日的旅遊日數,用唔完的數據量可以累積到之後使用,甚至下個 trip 先用都仲得!唔洗限於一日用哂,唔係就浪費掉。另外,就算一日去唔同地區,都只係計一日價錢,唔洗收多次。此外,SIM 卡不像外國買 SIM 卡般設有到期日,基本上一次旅行用完,下次再購買日數,用番同一張 SIM 卡都無問題。加上 SIM 卡無須親身去門市拿,HKBN 會郵寄至府上,十分方便。

至於 39 個地區,就包括如下:

  • 亞太地區:台灣、日本、南韓、新加坡、馬來西亞、泰國、印尼、澳洲、紐西蘭
  • 北美地區:美國及加拿大
  • 歐洲地區:英國、法國、德國、意大利、西班牙、瑞士、奧地利、荷蘭、比利時、希臘、芬蘭、瑞典、挪威、丹麥、阿爾巴尼亞、亞美尼亞、亞塞拜疆、白俄羅斯、愛爾蘭、摩爾多瓦、克羅埃西亞、愛沙尼亞、拉脫維亞、立陶宛、烏克蘭
  • 其他地區:俄羅斯、南非、迦納

至於 HKBN 的「旅遊上網 SIM 卡」相比其他一般 SIM 卡或租蛋,最大的缺點是不能使用「網絡共享」功能,另外新聞稿中未有提及究竟會提供 3G 還是 4G 網絡,不過以此價位,提供 3G 機會極高。至於更多比較資料,大家可參考下表:

Leave a Comment